Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.06
Obsługa klienta1.92
Oferta2.36
Prostota obsługi1.89

Deutsche Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

  • Aleksy / 2015-04-20 08:52
    namówili mnie na zmianę kredytu z innego banku dadzą niższe oprocentowanie ale
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    namówili mnie na zmianę kredytu z innego banku dadzą niższe oprocentowanie ale obowiązkowo ubezpieczenie, zgodziłem się było niższe o około 0,8 punkta procentowego w umowie było że zmian stóp o 0,5 punkta powoduje zmianę oprocentowania w X/14 obniżono stopy wiec napisałem do nich odpisali się że mam się cieszyć bo mam niskie oprocentowanie w lutym znowu obniżyli stopy o 0,5 a oprocentowanie kredytu ciągle jest takie same
    Zaletybrak
    Wadybrak obniżek oprocentowania mimo obniżek stóp procentowych
    Okres użytkowania i cena8 miesiecy 156 000,00
  • teomnich / 2015-03-26 20:36
    czekalem na otwarcie konta ponad dwa tygodnie i dostalem odmowe niegdy nie bylem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta2
    Oferta3
    Prostota obsługi2
    czekalem na otwarcie konta ponad dwa tygodnie i dostalem odmowe
    niegdy nie bylem zadluzony i jestem pozytwny w BIK
    a taka tresc dostalem
    Dziękujemy za wypełnienie wniosku o otwarcie internetowego konta dbNET w Deutsche Bank Polska S.A. oraz dostępu do Funduszy Inwestycyjnych. Z przykrością informujemy jednak, iż Pani/a wniosek został odrzucony*. Tym samym konto nie zostanie uruchomione.




    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku.




    Z poważaniem,
  • Marcin / 2015-03-03 13:52
    Przysłano mi kartę kredytową z pay pass. Mimo, że zgłaszałem iż pay pass nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Przysłano mi kartę kredytową z pay pass. Mimo, że zgłaszałem iż pay pass nie chcę. Otrzymałem odpowiedź, że owa karta jest z tą opcją, ale można ją wyłączyć. NIc bardziej mylnego. Trzeba zablokować kartę kredytową i czekać, aż wydadzą nową z możliwością blokady usługi pay pass. Wszystkie karty wydane przed 23.02.2015 nie mają możliwości blokady pay pass. Błąd banku, a nie klienta, a i tak ten ostatni traci, bo nie ma możliwości używania karty kredytowej. Banda baranów i ch chorych procedur.
    Zaletybrak
    Wadystawianie klienta przed faktem dokonanym
  • Grzegorz / 2015-02-24 21:06
    Jeżeli masz taki kaprys dać się "wydymać" przez bank zapraszam do Deutsche
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Jeżeli masz taki kaprys dać się "wydymać" przez bank zapraszam do Deutsche Banku! Zrobią to z kurtuazją, a ból odczujesz na koncie. Zasada jest prosta: najpierw pobiorą środki, a potem uniemożliwią ci jakiekolwiek operacje! Oczywiście, towarzyszy temu język wyszkolonych kretynek, nierozumiejących tekstu pisanego! Zatem internaucie: chcecie się dać "wydymać" i stracić pieniądze Deutsche Bank z siedzibą (niestety!) w Warszawie ZAPRASZA!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe!
    Okres użytkowania i cenatrzy miesiące
  • rr / 2015-02-22 11:09
    Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na infoliniach) nie przygotowani i metodycznie popełniający błędy przy obsłudze klienta jak i przekazywaniu informacji. System bankowości internetowej toporny jak mało którym. Po godzinie 19.00 brak możliwości zrealizowani przelewu wewnętrznego. Na stronie internetowej banku dość często zdarzają się błędy (np. proponowali ubezpieczenie z nieistniejącą firmą, a konsultant przekazywał o tym produkcie informacje). Ostatnio kontrahent odrzucił mi transakcję płatniczą wykonywaną karta Deutsche Banku. Zespół Zarządzani Jakością (piękna nic nie znacząca i nazwa) odpowiedział mi, ze skoro pin się zdarzał i bank wyraził zgodę na transakcję (suma została zablokowana na koncie) to już nic nie mogą zrobić. Zasugerowali abym swoje roszczenia skierował nie do Deutsche banku jako wystawcy karty i banku obsługującego jej transakcje oraz prowadzące moje konto, lecz do kontrahenta. Zabawne!
    Zaletykonto bezkosztowe
    Wadymnóstwo: obsługa, jakość, system
    Okres użytkowania i cenaponad 2 lata
  • Wiesława / 2015-02-17 07:41
    Po wcześniejszym spłaceniu całości kredytu (spłacałam regularnie przez okres 6-ciu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Po wcześniejszym spłaceniu całości kredytu (spłacałam regularnie przez okres 6-ciu lat) zwrocilam się do Banku o wydanie dokumentu ze kredyt został w całości spłacony i prosiłam o zamkniecie linii kredytowej, a otrzymałam zaświadczenie w którym Bank potwierdza spłate kredytu, ale "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o powyższe dane"
    Zaletybrak
    Wadyobnizono stopy procentowe- jednak nie bylo odbicia w rozliczeniu kredytu
    Okres użytkowania i cenaod 2009r.
  • zadowolony do czasu / 2015-02-10 10:40
    posiadam konto dbnet oraz 2 konta oszczędnościowe.do tej pory byłem zadowolony z DB.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.67
    Obsługa klienta4
    Oferta2
    Prostota obsługi5
    posiadam konto dbnet oraz 2 konta oszczędnościowe.do tej pory byłem zadowolony z DB.
    Problemy zaczeły się w momencie otrzymania karty kredytowej IQ.
    Miała być w promiocji tzn:3 lata bez oplat (nie trzeba jej nawet aktywować!)
    Szkoda ze umowa którą zawarłem telefonicznie nie zgadzała się z dokumentami podpisanymi w oddziale ,a miala być tylko formalnością.
    Po aktywacji karty trzeba jej użyć w ciągu 30 dni ,albo zaplacic 200pln.Mało tego okazało się że taka opłata jest też za 2 i 3 rok użytkowania karty.Chyba że będe miał obrót na 30 tys.
    Nie polecam umów przez telefon-NACIĄGACZE
    Wadysposob sprzedazy bezpośredniej
    Okres użytkowania i cena3 m-ce
  • Aleksander / 2015-02-04 08:37
    Dostałem kredyt negocjowalny w umowie było że jak stopy się zmienią o 0,5 procent to
    [...] pokaż całą opinię ↓ Dostałem kredyt negocjowalny w umowie było że jak stopy się zmienią o 0,5 procent to nastąpi zmiana oprocentowania w październiku 2014 była obniżka nie obniżyli więc do nich napisałem w grudniu odpisali że nie widzą podstaw bo i tak ich oprocentowanie jest konkurencyjne. Mają w poszanowaniu klienta odradzam z nimi interesy. Jeszcze raz dałem się oskubać
    Wadybrak dotrzymania warunków umowy
  • anakondya / 2015-01-29 21:28
    Nie polecam banku! Od września borykam sie z dokumentami. Pan doradca byl strasznie mily
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nie polecam banku! Od września borykam sie z dokumentami. Pan doradca byl strasznie mily przed podpisaniem umowy kredytowe. Później zaczely sie klopoty. Bank nie przyjal wpisu do ksiegi wieczystej wykonanym w sądzie. BANK podwazal opinie sadu. Obecnie okazali sie ,ze wysulane przeze mnie 4-5x dokumenty nadal nie zostaly dostatczone do Centrali banku. Od kilku dni proba kontaktu z doradca graniczy z cudem. Jestem zalamana ,ze zdecydowalam sie na ten bank. Znajomy polecil mi swinie w worku. Nie polecam! Okropność.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencje personelu , brak kontaktu z doradca,
    Okres użytkowania i cena5 mieciecy
  • ramie / 2015-01-22 11:21
    Nie mam w tym banku kredytu jedynie konto oraz konto oszczędnościowe i jakieś tam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
    Nie mam w tym banku kredytu jedynie konto oraz konto oszczędnościowe i jakieś tam lokaty. Z banku jestem zadowolony ponieważ jest darmowa karta, darmowe prowadzenie konta i wszystkie bankomaty za darmo mowa o koncie dbnet. W zasadzie w oddziale banku nigdy nie byłem bo nie miałem takiej potrzeby. Na infolinie dzwoniłem może dwa razy ale czas oczekiwania nie był jakoś rażąco długi. Konto mam prawie 5 lat.
    ZaletyTanie konto w zasadzie brak opłat bo zawsze wykonuje operacje kartą w miesiącu powyżej 200zł.
    WadyNie widzę
    Okres użytkowania i cena5 lat
  • andrzejb / 2015-01-16 13:24
    tragedia niedość, ze ciagle biara pieniadze co miesiac gdzie inne banki juz nic nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    tragedia niedość, ze ciagle biara pieniadze co miesiac gdzie inne banki juz nic nie bora albo po 1 zl to jeszcze nigdy sie nie zdarzylo zeby przelew przyszedl tego samego dnia !!!! Zdecydowanie odradzam kazdemu ten srediowieczny bank
    Zaletyzadne
    Wadywszystko
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • seba w / 2015-01-13 13:26
    Nie jestem zaskoczony negatywnymi opiniami na temat banku. Również zaliczam się do ich
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie jestem zaskoczony negatywnymi opiniami na temat banku. Również zaliczam się do ich klientów tylko dlatego, że mam u nich kredyt mieszkaniowy. Proste sprawy - a trzeba uzbroić się w cierpliwość (a najlepiej to załatwiać w oddziale, choć nie zawsze). Konto drogie, brak możliwości przelewów wewnętrznych w weekend czy święta (tj. z Oszczęd na ROR (sic!). Nie pisząc już o wysokim stopniu skomplikowania procedur odblokowania hasła
    Zaletybrak
    WadyTen bank chyba żyje z kredytów mieszkaniowych
    Okres użytkowania i cena5
  • Marek / 2014-12-22 20:17
  • Przemek / 2014-12-04 23:28
    Dodam i ja swoje 3 grosze, przestrzegając potencjalnych klientów Deutsche Banku. Sam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Dodam i ja swoje 3 grosze, przestrzegając potencjalnych klientów Deutsche Banku. Sam jestem nie-szczęśliwcem posiadającym kredyt hipoteczny w DB od ponad roku, to w jaki sposób traktuje się tam klienta po podpisaniu umowy to totalna porażka. Pracownicy są niekompetentni opiekunowie zmieniają się jak kalejdoskopie, dokumenty giną, złożone wnioski są przyjęte rozpatrzone pozytywnie ale co z tego jeśli bank nie wprowadza ich w życie. A teraz konkretnie, wprowadzając zmianę adresu korespondencyjnego wszystkie pisma przychodzą i tak na poprzednia adres. Zmiana obsługującego oddziału jest możliwa tylko teoretycznie bo musi się na nią zgodzić dyrektor placówki obecnej a klient nie ma tam w zasadzie nic do gadania. Pracownicy oddziałów nie znają procedur banku. Dostarczając polisę umowy ubezpieczenia nieruchomości do oddziału pracownik skanuje ją i nie umieszcza na niej stempla za "zgodność z oryginałem" co skutkuje odrzuceniem dokumentu. Wersje elektroniczne polis ubezpieczyciela, mimo iż mają informację że nie potrzebują dodatkowych podpisów, nie są respektowane przez bank. Próbując wyjaśnić cokolwiek człowiek odbija się od ściany. Podsumowując nie polecam, w ciągu roku straciłem przez nich dużo zdrowia. PS. Dla mieszkańcow Warszawy jeśli już zdecydujesz się na DB omijaj oddział na Zwycięzców 28.
    Zaletyeksperci w odchudzaniu konta,
    Wadyopłaty i prowizje za wszystko, brak kontaktu z opiekunem, nieznajomość własnych procedur
    Okres użytkowania i cena1
  • figa / 2014-11-29 13:27
    Czy DB uważa, że jego potencjalni klienci nie korzystają z internetu i nie dowiedzą
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi2
    Czy DB uważa, że jego potencjalni klienci nie korzystają z internetu i nie dowiedzą się, że to co obiecują nowym (wszystko za darmo!) szybko stanie się przeszłościa, dołączą do "starych" klientów, którzy pewnego dnia obudzili się z ręką w nocniku, i tak, jak oni zaczną płacić kosmiczne sumy za wszystkie operacje?? To zwykłe nabijanie w butelkę, zwyczajne oszustwo!
    Zaletyzalety były, ale już ich nie ma
    Wadyoszukiwnie klientów
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • Da / 2014-11-27 09:41
    Od trzech lat , mimo, że stopy procentowe spadły, nie otrzymałam żadnej informacji,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Od trzech lat , mimo, że stopy procentowe spadły, nie otrzymałam żadnej informacji, że oprocentowanie kredytu obniżono, zero reakcji ze strony banku, cisza....
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak reakcji, bank jak pijawka
    Okres użytkowania i cenaDrogo
  • Mocno zawiedziona / 2014-10-30 18:57
    Otworzyłam konto w Deutsche Bank bez opłat za kartę i bez opłat za prowadzenie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Otworzyłam konto w Deutsche Bank bez opłat za kartę i bez opłat za prowadzenie rachunku, po kilku latach też nie było żadnych opłat, aż tu nagle naliczyli niebotyczne koszty za nic. Nie dostałam żadnego powiadomienia o zmianie opłat i prowizji (co jest mocno podejrzane!), nie korzystałam z konta ponad rok i naliczyli mi 190 zł za kartę! A od sierpnia 2014 naliczyli mi za kilka miesięcy opłaty za konto w walucie po ok. 5 USD i 5 EURO!

    W historii transakcji nie widać naliczeń, są schowane, nie są podświetlone nawet innym kolorem, nic!

    OSZUŚCI!

    Nie polecam. To czyste oszustwo. Czuje się skrzywdzona i oszukana.

    Jutro z samego rana zamykam konto i będę starać się opowiedzieć o tym co zrobili każdemu znajomemu, aby ostrzec przed takim wręcz wyłudzaniem pieniędzy.
    WadyOSZUŚCI! Ukrywają podwyżki opłat. Brak rzetelnej informacji.
  • Oszukana / 2014-10-28 17:42
  • wiem / 2014-10-16 10:49
    Jestem zaskoczony negatywnymi opiniami. Mam dobre doświadczenia. Opiekun zawsze
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Prostota obsługi4
    Jestem zaskoczony negatywnymi opiniami. Mam dobre doświadczenia. Opiekun zawsze dostępny, brak opłat za wszystkie konta i karty, oczywiście odpowiednio skonfigurowany pakiet. Jako jeden z nielicznych (jesli nie jedyny) bank daje bezpośredni dostęp do dealing roomu. Zawsze miło i kompetentnie. Pewnie-czasami coś się nie udaje, ale natychmiast mam wsparcie doradcy, który załatwia wszelkie problemy.
  • Klient DB / 2014-10-11 13:38
    Nie polecam tego banku. Korzystam z ich usług tylko dlatego, że mam tam kredyt
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam tego banku. Korzystam z ich usług tylko dlatego, że mam tam kredyt hipoteczny.

    Załatwianie tam spraw to ciągłe czekanie w kolejkach.
    W szczecinie tylko w 2placówkach można wpłacać pieniądze w obcej walucie.
    Obsługa często jest arogancka.

    Wszelkie swoje oszczędności i wpływy z wypłat przeniosłem do innego banku i widzę dramatyczną przepaść w jakości, oczywiście na niekorzyść DB.
    Bank jest ogólnie drogi i nie przyjazny dla klienta.
    Zaletybrak
    Okres użytkowania i cena3 lata

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
ING Bank
Ocena: 3.74, ilość opinii: 21
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
Inteligo
Ocena: 3.07, ilość opinii: 45
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2