Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Kategoria: Banki

Deutsche Bank

Ocena (ilośc opinii: 126)
OGÓLNA 2.04
Obsługa klienta1.89
Oferta2.39
Prostota obsługi1.83

Dodaj własną opinię »

  • Wojtek / 2016-02-13 12:18
    Jestem zadowolony. Przeniosłem się z PKO SA. i z PKO Bp. System bankowości internetowej działa bez zarzutu. Najwyższe oprocentowanie konta firmowego. Obsługa bankowości kont firmowych za darmo
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jestem zadowolony. Przeniosłem się z PKO SA. i z PKO Bp. System bankowości internetowej działa bez zarzutu. Najwyższe oprocentowanie konta firmowego. Obsługa bankowości kont firmowych za darmo
    ZaletyPolecam
    WadyBez wad
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
  • Tomasz / 2016-02-05 17:05
    Z przykrością wrażam jak najgorszą opinię o działaniach Deutsche Bank. 7 lat temu wydawał się profesjonalny. Teraz zachowują się jak organizacja przestępcza. Potrafią straszyć windykacją za niedopłatę 40 zł dając 3 dni na uregulowanie, przy regularnej spłacie kredytu 4-4500 zł /mc. Podwyższają ciągle opłaty, wysyłają regulaminy na kilkanaście stron pisane makiem. Nie wykazują żadnej elastyczności. Telefonów w oddziałach nie odbierają, nie oddzwaniają jak klient
    [...] pokaż całą opinię ↓ Z przykrością wrażam jak najgorszą opinię o działaniach Deutsche Bank. 7 lat temu wydawał się profesjonalny. Teraz zachowują się jak organizacja przestępcza. Potrafią straszyć windykacją za niedopłatę 40 zł dając 3 dni na uregulowanie, przy regularnej spłacie kredytu 4-4500 zł /mc. Podwyższają ciągle opłaty, wysyłają regulaminy na kilkanaście stron pisane makiem. Nie wykazują żadnej elastyczności. Telefonów w oddziałach nie odbierają, nie oddzwaniają jak klient ma potrzebę kontaktu. Wszystko "w białych rękawiczkach" i z poczuciem bezkarności. Omijajcie z daleka Deutsche Bank.
    Zaletyparę lat temu pomagali wziąć kredyt, teraz wiemy dlaczego...
    Wadystraszą bez powodu, podwyższają notorycznie opłaty, nie szanują klientów
    Okres użytkowania i cena7 lat, ponad 500 000 zł
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • Kredytobiorca / 2016-02-01 15:55
    Jeżeli ktoś ma ofertę z innego banku nawet gorszą to brać. DB to największe ścierwo z jakim miałem do czynienia chyba dorównują Aliorowi pod względem traktowania i okłamywania ludzi. Gdybym mógł cofnąć czas nigdy nie wziąłbym u nich kredytu (nie jestem frankowiczem...) a tak niestety 30 lat w czarnej du..ie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jeżeli ktoś ma ofertę z innego banku nawet gorszą to brać. DB to największe ścierwo z jakim miałem do czynienia chyba dorównują Aliorowi pod względem traktowania i okłamywania ludzi. Gdybym mógł cofnąć czas nigdy nie wziąłbym u nich kredytu (nie jestem frankowiczem...) a tak niestety 30 lat w czarnej du..ie
    Zaletyżadnych
    WadyKłamliwe skurwy..ny, oszuści, złodzieje
    Okres użytkowania i cenamam rok kupiłem za 420.000 zł..
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
  • ted. / 2016-01-19 10:01
    Tragedia, poziom obsługi tragiczny. Za wszystko trzeba płacić, za każdą czynność. Nawet zawiązanie umowy z klientem dla tego banku jest problemem i w moim przypadku trwa tydzień.
    [...] pokaż całą opinię ↓ Tragedia, poziom obsługi tragiczny. Za wszystko trzeba płacić, za każdą czynność. Nawet zawiązanie umowy z klientem dla tego banku jest problemem i w moim przypadku trwa tydzień.
    Zaletybrak
  • aleks / 2016-01-18 14:43
    jak dla mnie DB jest całkiem w porządku.nie dawno złożyłem wniosek o kredyt w wysokości 80 tyś.przy zarobkach 3 tys.w teorii nie sądziłem że podczas jednej wizyty dostanę ten kredyt,lecz w praktyce okazało się to możliwe.Formalności z tym związane trwały zaledwie 25 minut.zaznaczę że to był jeden z dwóch baków które pozytywnie rozpatrzyły mój wniosek.Tak więc jestem z tej decyzji związanej z tym bankiem bardzo zadowolony.
    [...] pokaż całą opinię ↓ jak dla mnie DB jest całkiem w porządku.nie dawno złożyłem wniosek o kredyt w wysokości 80 tyś.przy zarobkach 3 tys.w teorii nie sądziłem że podczas jednej wizyty dostanę ten kredyt,lecz w praktyce okazało się to możliwe.Formalności z tym związane trwały zaledwie 25 minut.zaznaczę że to był jeden z dwóch baków które pozytywnie rozpatrzyły mój wniosek.Tak więc jestem z tej decyzji związanej z tym bankiem bardzo zadowolony.
    Zaletyprowesionalne podejście do klienta
    Wadybrak
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
  • Mateusz / 2016-01-13 21:19
    Brałem kredyt w MDM na 300 tys. Czekałem równe 3 mce na decyzje i podpisanie umowy. Jeśli kogoś goni czas to gwarantuje, że w Deutsche na decyzję czeka się najdluzej. Łącznie 4 razy po złożeniu wniosku cos donosiłem. Analityk potrzebowal zaświadczenia z innego banku o tym ze spłaciłem kredyt mimo iż w BIK była ta informacja, musiałem się tłumaczyć czemu 7 lat temu miałem małe opóźnienie w spłata itd. Generalnie traktuja klienta z 0 zaufaniem, kompletny beton i ciągle
    [...] pokaż całą opinię ↓ Brałem kredyt w MDM na 300 tys. Czekałem równe 3 mce na decyzje i podpisanie umowy. Jeśli kogoś goni czas to gwarantuje, że w Deutsche na decyzję czeka się najdluzej. Łącznie 4 razy po złożeniu wniosku cos donosiłem. Analityk potrzebowal zaświadczenia z innego banku o tym ze spłaciłem kredyt mimo iż w BIK była ta informacja, musiałem się tłumaczyć czemu 7 lat temu miałem małe opóźnienie w spłata itd. Generalnie traktuja klienta z 0 zaufaniem, kompletny beton i ciągle pomyłki w dokumentach wypelnianych przez bank.
    Zaletydóbra
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta4
    Oferta4
    Prostota obsługi1
  • Koluszek / 2016-01-11 21:42
    Najgorszy bank EVER.
    [...] pokaż całą opinię ↓ Najgorszy bank EVER.
    WadyBrak szacunku dla klienta, nie oddzwaniają, nabijają klienta w butelkę, brak przejrzystej oferty na stronie internetowej, a przede wszystkim brak fachowej pomocy. Niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja, nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem jak ten.
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • Kolo / 2015-12-21 13:25
    Jeżeli nie kwalifikujecie się do obsługi w ramach "private banking", uprzedzam przed inwestowaniem z tym bankiem w cokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych, Jako "zwykły klient" będziecie skazani wyłącznie na własne siły. W takim przypadku bank nie poczuwa się do przesyłania żadnych rekomendacji, czy nawet bieżących wycen jednostek. W moim przypadku zaczęło się od zaproponowania funduszu, którego już w momencie zakupu nie powinni
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jeżeli nie kwalifikujecie się do obsługi w ramach "private banking", uprzedzam przed inwestowaniem z tym bankiem w cokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
    Jako "zwykły klient" będziecie skazani wyłącznie na własne siły. W takim przypadku bank nie poczuwa się do przesyłania żadnych rekomendacji, czy nawet bieżących wycen jednostek. W moim przypadku zaczęło się od zaproponowania funduszu, którego już w momencie zakupu nie powinni byli zaproponować ze względu na jego sytuację, o czym dowiedziałem się (od banku, a jakże), ale dopiero w momencie gdy moje straty osiągnęły poziom 10 tys. zł. Straciłem i nie ma pretensji do samego funduszu czy własnej decyzji, znam zasady i wiem że inwestowanie to droga dwukierunkowa, ale bierność banku i jego kompletny brak zainteresowania inwestycją od momentu skasowania prowizji uważam ze zachowanie dyskwalifikujące.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    Okres użytkowania i cena8 lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
  • joanna / 2015-12-17 08:52
    Żałuję, że wcześniej nie dotarłam na tą stronę... Im więcej czytam wpisów tym szerzej otwierają mi się oczy ze zdumienia - jakbym czytała o sobie. Mam na myśli sposób w jaki jestem obsługiwana w DB. Nasze starania o kredyt hipoteczny w tym "banku" trwały 4 miesiące... Kiedy dostarczyliśmy wszystkie wymagane dokumenty i myśleliśmy, że już za chwilę kredyt będzie można podpisywać, okazywało się, że analityk potrzebuje jeszcze dodatkowych informacji, pism
    [...] pokaż całą opinię ↓ Żałuję, że wcześniej nie dotarłam na tą stronę... Im więcej czytam wpisów tym szerzej otwierają mi się oczy ze zdumienia - jakbym czytała o sobie. Mam na myśli sposób w jaki jestem obsługiwana w DB. Nasze starania o kredyt hipoteczny w tym "banku" trwały 4 miesiące... Kiedy dostarczyliśmy wszystkie wymagane dokumenty i myśleliśmy, że już za chwilę kredyt będzie można podpisywać, okazywało się, że analityk potrzebuje jeszcze dodatkowych informacji, pism (na niektóre trzeba było czekać 2 tygodnie), itp., niektóre z wcześniej dostarczonych dokumentów traciły ważność itd. a budowa stała w miejscu... Gdy kredyt podpisaliśmy zaczęły się kolejne schody... Od momentu zgłoszenia dyspozycji o wypłatę kolejnej transzy kredytu do chwili kiedy pieniądze są przelane trzeba czekać ok. 3-4 tygodni... A budowa stoi w miejscu... Mieliśmy taką sytuację - zgłosiłam mejlowo (bo dodzwonić się to cud) 2 tygodnie wcześniej dysp. o wypł kolejnej transzy i czekałam. Przyzwyczajona do tego, iż "się czeka" po 2 tygodniach zadzwoniłam do opiekuna żeby spr na jakim etapie jest sprawa i kiedy przyjedzie inspektor. Po 4 dniach prób kontaktu mąż poprzez infolinię uzyskał kontakt z dyrektorem placówki banku i dowiedział się, że nasz opiekun już nie pracuje w DB... I nikt nas o tym nie poinformował. Jest ustalona nowa Pani opiekun (od tygodnia) i powinna się kontaktować. Po kolejnych 2 dniach ciszy mąż zadzwonił na infolinię z prośbą, aby nowa opiekun raczyła wreszcie się do nas zgłosić. Ostatecznie dyrektor placówki monitorował czas wypłaty transzy (dzięki temu tylko o tydzień wydłużył się czas wypłaty pieniędzy w stosunku do tego co obiecywał Pan dyrektor...). W tej chwili jesteśmy 10 dni po zgłoszeniu nowej pani opiekun dysp. wypł. transzy i nadal nie mamy inf. zwrotnej kiedy przyjedzie inspektor, chociaż Pani obiecywała, że umówi inspekcję nA następny dzień. Zero inf zwrotnej, mimo iż 3 dni temu miała "oddzwonić po południu bo jest na spotkaniu" telefon nadal milczy... NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
  • Alina / 2015-12-10 14:48
    Nie jestem zadowolona z tego banku. Z czymkolwiek się tam zwracam, nie uzyskuję odpowiedzi, tylko Panie (co chwile inna) dzwonią do centrali, żeby się dowiedzieć co robić albo wprawdzają w błąd. Potrzebowalam pilnie wydruk ze swojego konta z pieczątką banku, na miejscu tego nie mogą zrobić, musze czekać kilka dni :/ Nie mówiąc o tym że każda informacja na papierze uzyskana od tego banku kosztuje.
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nie jestem zadowolona z tego banku. Z czymkolwiek się tam zwracam, nie uzyskuję odpowiedzi, tylko Panie (co chwile inna) dzwonią do centrali, żeby się dowiedzieć co robić albo wprawdzają w błąd. Potrzebowalam pilnie wydruk ze swojego konta z pieczątką banku, na miejscu tego nie mogą zrobić, musze czekać kilka dni :/ Nie mówiąc o tym że każda informacja na papierze uzyskana od tego banku kosztuje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, niewykwalifikowany personel w placówce
    Okres użytkowania i cenaKilka lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
  • Agnieszka / 2015-11-06 18:29
    Zacznę od tego, że chcieliśmy wziąć kredyt na mieszkanie - Ja i mój Partner. Pan z Deutsche Bank zapewniał, że jak najbardziej mimo wielu czynników niesprzyjających taki kredyt dostaniemy. Po prawie dwóch miesiącach starania się - okazało się jednak, że takiego kredytu nie dostaniemy. Zaczęło się od "bujania się" z coraz to nowymi papierami "niezbędnymi" do decyzji kredytowej, a często wręcz niemożliwymi do zdobycia (np. dokumenty wewnętrzne innego
    [...] pokaż całą opinię ↓ Zacznę od tego, że chcieliśmy wziąć kredyt na mieszkanie - Ja i mój Partner. Pan z Deutsche Bank zapewniał, że jak najbardziej mimo wielu czynników niesprzyjających taki kredyt dostaniemy. Po prawie dwóch miesiącach starania się - okazało się jednak, że takiego kredytu nie dostaniemy.
    Zaczęło się od "bujania się" z coraz to nowymi papierami "niezbędnymi" do decyzji kredytowej, a często wręcz niemożliwymi do zdobycia (np. dokumenty wewnętrzne innego banku), często wydawanymi za opłatą skarbową (wypisy z rejestru lokali i budynków), potwierdzanie dokumentów urzędowych innymi dokumentami (potwierdzenie ww. wypisów z rejestru lokali i budynków kopią podatku za nieruchomość). Innymi słowy tony papierów.
    Pan, u którego wnioskowaliśmy był miły, ale czasami ciężko było się z nim skontaktować. Jak już ze mną rozmawiał, to przekonywał mnie, że czasu mamy mało, że trzeba to wszystko jak najszybciej załatwić. Jednak ciężko było szybko załatwiać cokolwiek, bo albo on gdzieś wyjeżdżał, albo był chory (jeden dzień), albo po prostu nieosiągalny.
    Kiedy umówiliśmy się z nim na spotkanie, w ostatniej chwili zadzwonił, że jego nie będzie, ale w zastępstwie będzie koleżanka. Okazało się, że koleżanka nie zajmuje się kredytami hipotecznymi, a we wniosku kredytowym zrobiliśmy błąd właśnie przez tą panią, która nie była w temacie. Próby umówienia się na poprawki były kolejną męką. Ja już miałam dosyć. Gdyby nie inny bank, to stracilibyśmy zadatek, który daliśmy przy podpisaniu umowy przedwstępnej i prowizję dla agencji nieruchomości.
    Dodam jeszcze, że nie potrafił wprowadzić wniosku do systemu i chciał, żebym dowiadywała się jak inny bank, w którym złożyliśmy wniosek to zrobił. Chciał od nas otrzymać dokument wewnętrzny tego banku, tłumacząc się, że centrala tego wymaga i że my jak najbardziej taki dokument powinniśmy uzyskać. Informację, o którą prosił zdobyłam, niestety nie mogłam potwierdzić jej na piśmie. W związku z tym pan z DB nie odzywał się do mnie ponad tydzień. Nie informując mnie co dalej - czy mam czekać, czy już sobie darować. Czy złożył wniosek czy nie. Odezwał się dopiero po ponad tygodniu informując, że decyzja jest negatywna, bo mój partner pracuje za krótko na danym stanowisku (śmieszne, bo wcześniej cały czas zapewniał, że nie ma to znaczenia). Jednak zaproponował mi, że da mi namiar na swoją koleżankę w innym banku...
    W związku z powyższym ja nawet nie wiem do końca, czy on faktycznie ten wniosek wprowadził do tego systemu, czy jakakolwiek decyzja kredytowa faktycznie była?
    Jedyne co sprawiło, że zainteresowaliśmy się tym bankiem to "bardzo dobra oferta" i fakt, że kredyt dostaniemy mimo różnych niekorzystnych czynników. "Bardzo dobra oferta" obwarowana jednak była różnymi wymogami: tj. trzeba założyć konto w DB, trzeba ubezpieczyć się na życie w firmie współpracującej z tym bankiem, to wszystko razem po podliczeniu dawało niestety mniej korzystne warunki niż warunki drugiego banku.
    Zaletymiła choć niekompetentna obsługa
    Wadyniekompetentna choć miła obsługa
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta2
    Oferta3
    Prostota obsługi1
  • hanka / 2015-11-05 10:59
    po zamknięciu rachunku 3 razy przychodziły monity do zapłaty na różne drobne kwoty, pomimo że natychmiast po pierwszym monicie przesłałam pieniądze, których żądano. Dopiero wysmarowanie pisma do centrali z żądaniem rzetelnego zamknięcia rachunku odniosło skutek.
    [...] pokaż całą opinię ↓ po zamknięciu rachunku 3 razy przychodziły monity do zapłaty na różne drobne kwoty, pomimo że natychmiast po pierwszym monicie przesłałam pieniądze, których żądano.
    Dopiero wysmarowanie pisma do centrali z żądaniem rzetelnego zamknięcia rachunku odniosło skutek.
    Zaletycałkowity brak zalet
    Wadynie wie prawica co czyni lewica, ciągłe zmiany opiekunów i warunków oprocentowania
    Okres użytkowania i cena1 rok
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi4
  • Irek / 2015-07-17 23:25
    Witam dopóki nic od nich nie chciałem to było ok. natomiast z chwilą kiedy chciałem zamienić kredyt gotówkowy na hipoteczny rozpoczęła się gehenna. Pracownicy w oddziałach nie znają swoich procedur, Po 3 tygodniach od wypełnienia wniosku okazało się że wniosek był wypełniony błędnie przez pracownika, po ponownym wypełnieniu otrzymałem wstępną decyzję na "tak" i poproszono mnie o zapłacenie za wycenę nieruchomości 300 zł. Po kolejnym tygodniu oczekiwania
    [...] pokaż całą opinię ↓ Witam
    dopóki nic od nich nie chciałem to było ok.
    natomiast z chwilą kiedy chciałem zamienić kredyt gotówkowy na hipoteczny rozpoczęła się gehenna.

    Pracownicy w oddziałach nie znają swoich procedur,
    Po 3 tygodniach od wypełnienia wniosku okazało się że wniosek był wypełniony błędnie przez pracownika, po ponownym wypełnieniu otrzymałem wstępną decyzję na "tak" i poproszono mnie o zapłacenie za wycenę nieruchomości 300 zł.
    Po kolejnym tygodniu oczekiwania okazało się że wcale nie są na "tak" bo nie mam zdolności kredytowej - dlaczego?
    dlatego że analityk stwierdził że mimo że nie posiadam samochodu to kiedyś go kupię i policzył mi do kosztów jego utrzymanie, oraz że mimo że obecnie mieszkam w mieszkaniu rodziców to że kiedyś się wyprowadzę i doliczył mi średni koszt wynajmu.... spadłem z krzesła kiedy informował mnie o tym pracownik banku, równie dobrze można by założyć że zostanę milionerem i spłacę kredyt wcześniej albo że spłodzę 3 dzieci.... na moje pytanie po co kazali zapłacić mi za wycenę skoro nie miałem zdolności kredytowej pracownik banku odpowiedział "nie wiem"...
    Oczywiście zapytali czy chce się odwołać...
    Kolejną kwestią jest ukrywanie kosztów - niby proponują dość niską marżę 2,5% ale do tego obowiązkowo:
    Konto 300zł rocznie, karta minimum 150 zł rocznie oraz ubezpieczenie mieszkania - procent od wartości wyceny - oczywiście wycena zawyżona do granic możliwości.. - mieszkanie warte 350 000 wycenione powyżej 500 000 -
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, brak szacunky do klie ta
    Okres użytkowania i cena4
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • Wojtek / 2015-07-09 16:59
    W ciągu całego czasu od kiedy posiadam konto w tym "banku"? (ok. rok) kilkanaście razy moje konto było obciążone podwójnie tą samą transakcją dokonywaną kartą: raz kwota zaksięgowana i odjęta od salda a drugi w tym samym czasie na blokadzie i też odjęta od salda. "Bank"? pobierał sobie kredyt z moich pieniędzy nie pytając mnie o zgodę!!!!!!!!!!!!!!! Infolinia nic nie może bo to SYSTEM i nie ma dostępu do nikogo kto coś może.
    [...] pokaż całą opinię ↓ W ciągu całego czasu od kiedy posiadam konto w tym "banku"? (ok. rok) kilkanaście razy moje konto było obciążone podwójnie tą samą transakcją dokonywaną kartą: raz kwota zaksięgowana i odjęta od salda a drugi w tym samym czasie na blokadzie i też odjęta od salda. "Bank"? pobierał sobie kredyt z moich pieniędzy nie pytając mnie o zgodę!!!!!!!!!!!!!!! Infolinia nic nie może bo to SYSTEM i nie ma dostępu do nikogo kto coś może.
    Zalety-
    Wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta2
    Prostota obsługi2
  • ADAM / 2015-07-09 00:13
    Warunkiem uzyskaniu kredytu w DB było otwarcie konta osobistego, walutowego itd. Szczęśliwie udało mi sie spłacić zobowiązanie wobec DB. Obsługa kredytu poniżej wszelkiej krytyki, po prostu dranat! Cesja z polisy ubezpieczniowej - coroczna gehenna!! Pomimo dostarczania wymaganych dokumentów do oddziału ciagle pojawiały sie ponaglenia z centrali. Obsługa konta osobistego I walutowego? Obsługa? Nie to zwykłe, ustawiczne przekazywanie wszystkiego do akceptacji centrali! Moja rada:
    [...] pokaż całą opinię ↓ Warunkiem uzyskaniu kredytu w DB było otwarcie konta osobistego, walutowego itd. Szczęśliwie udało mi sie spłacić zobowiązanie wobec DB. Obsługa kredytu poniżej wszelkiej krytyki, po prostu dranat! Cesja z polisy ubezpieczniowej - coroczna gehenna!! Pomimo dostarczania wymaganych dokumentów do oddziału ciagle pojawiały sie ponaglenia z centrali.
    Obsługa konta osobistego I walutowego? Obsługa? Nie to zwykłe, ustawiczne przekazywanie wszystkiego do akceptacji centrali! Moja rada: dobrze sie zastanówcie zanim dacie się skusić korzystną ofertą z tego banku!
    Zaletynie ma!!!!!
    Wadyskostniała, nieelastyczna, żenująca struktura obsługi
    Okres użytkowania i cena5lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
  • Irek / 2015-06-30 21:00
    Jeśli ktoś chce się poczuć lekceważony to polecam DB mam konto life od 4 lat Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny konsolidacyjny. Po tygodniu zbywania mnie informacjami o procesowaniu kredytu przez centralę, zadzwoniła do mnie Pani informując: a) Pracownik banku wypisał ze mną i współkredytobiorcą nieaktualny wniosek kredytowy i jeśli chcę aby w ogóle analityk zajrzał do tego wniosku muszę wypełnić go ponownie b) Pracownik banku zapomniał zrobić ksera jednej z umów
    [...] pokaż całą opinię ↓ Jeśli ktoś chce się poczuć lekceważony to polecam DB
    mam konto life od 4 lat

    Złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny konsolidacyjny.
    Po tygodniu zbywania mnie informacjami o procesowaniu kredytu przez centralę, zadzwoniła do mnie Pani informując:
    a) Pracownik banku wypisał ze mną i współkredytobiorcą nieaktualny wniosek kredytowy i jeśli chcę aby w ogóle analityk zajrzał do tego wniosku muszę wypełnić go ponownie
    b) Pracownik banku zapomniał zrobić ksera jednej z umów konsolidowanych (mimo że mu ją przedłożyłem)
    c) w związku z powyższym nie uda się zakończyć wniosku przed spłatą kolejnej raty kredytów konsolidowanych i w związku z tym mam przedstawić zaświadczenia o aktualnych saldach kredytów (oczywiście każde płatne)

    Zdecydowałem zapłacić 1% marży więcej w Eurobank ale nie być traktowany jak śmieć...
    Okres użytkowania i cenakonto 5 lat
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
  • Magda / 2015-06-30 10:13
    Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam
    [...] pokaż całą opinię ↓ Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam wniosek intern., aby udać się znów osobiście do banku. Na miejscu uzyskałam info, że czas potrzebny na założenie rachunku to ok 4 h gdzie i tak następnego dnia trzeba znów przyjść, aby coś podpisać. Jak na dzisiejsze czasy i konkurencję to żenujące! Poszłam do konkurencji i w 15 minut mam konto! Ze względu na organizację nie polecam tego banku.
    Zaletydobra oferta firmowa
    Wadybrak organizacji NIc nie można załatwić
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta1
    Oferta5
    Prostota obsługi2
  • Grzegorz / 2015-06-26 13:32
    Poziom biurokracji w tym banku przekracza wszelkie granice absurdu. Pracownicy z DB doszli do tego, że zaczęli nawet kwestionować ważność dokumentów sądowych. Np: kwestionują wysokość opłaty (przyjętej normalnie przez sąd), albo nie wierzą, że dostarczyłem z wnioskiem wymagane załączniki i chcą dodatkowego potwierdzenia, że wraz z wnioskiem złożyłęm załącznik (choć na wniosku jest list załączników...). A wszystko to sztuka dla sztuki, gdyż żaden z tych
    [...] pokaż całą opinię ↓ Poziom biurokracji w tym banku przekracza wszelkie granice absurdu. Pracownicy z DB doszli do tego, że zaczęli nawet kwestionować ważność dokumentów sądowych. Np: kwestionują wysokość opłaty (przyjętej normalnie przez sąd), albo nie wierzą, że dostarczyłem z wnioskiem wymagane załączniki i chcą dodatkowego potwierdzenia, że wraz z wnioskiem złożyłęm załącznik (choć na wniosku jest list załączników...). A wszystko to sztuka dla sztuki, gdyż żaden z tych dokumentów nic bankowi nie daje: tak czy siak ubezpieczenie pomostowe "zabezpiecza" kredyt do czasu ustanowienia hipoteki a koniecznośc raportowania każdego kroku procesu ustanowienia hipoteki bankowi to czysta biurokracja nie wnosząca nic do rzeczy.
    ZaletyW miarę dobra oferta
    WadyBiurokracja, konieczność zakupu dodatkowych produktów
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi1
  • Piotr / 2015-06-22 11:55
    Korzystna (swego czasu) oferta kredytów hipotecznych. Ale konieczność utrzymywania drogiego (początkowo 24zł miesięcznie znegocjowałem do 12 zł) konta osobistego. Dodatkowo wysokie opłaty za karty - zmniejszane do 1pln w przypadku wykonania płatności na kwotę nie mniejszą niż 700 zł miesięcznie na każdą kartę. Słaba obsługa bankowości online - płatności spływają po kilku dniach, w dni wolne od pracy nie ma w ogóle informacji o zmianach w saldzie konta - znacznie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Korzystna (swego czasu) oferta kredytów hipotecznych. Ale konieczność utrzymywania drogiego (początkowo 24zł miesięcznie znegocjowałem do 12 zł) konta osobistego. Dodatkowo wysokie opłaty za karty - zmniejszane do 1pln w przypadku wykonania płatności na kwotę nie mniejszą niż 700 zł miesięcznie na każdą kartę.
    Słaba obsługa bankowości online - płatności spływają po kilku dniach, w dni wolne od pracy nie ma w ogóle informacji o zmianach w saldzie konta - znacznie poniżej standardów rynkowych.
    Zaletydobra oferta kredytowa (w 2010)
    Wadywysokie opłaty za prowadzenie rachunku, wysokie opłaty za posiadanie kart płatniczych, słaba bankowość internetowa
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta3
    Oferta2
    Prostota obsługi1
  • Aleksandra / 2015-06-11 15:47
    Najbardziej upierdliwy bank, z jakim miałam do czynienia. 2 lata temu wzięłam kredyt inwestycyjny na firmę. Spłacam regularnie, bez żadnych opóźnień. Po roku przyszło pismo, że bank prosi o PIT za zeszły rok (przegląd firmy). Wysłałam, ale to nie wystarcza analitykowi banku. Żądają już po raz trzeci co raz to nowych, kolejnych zaświadczeń - jeszcze KPiR za każdy miesiąc, 3 załączniki (jak do wniosku kredytowego)o danych finansowych firmy, trzy stronicowy załącznik o
    [...] pokaż całą opinię ↓ Najbardziej upierdliwy bank, z jakim miałam do czynienia. 2 lata temu wzięłam kredyt inwestycyjny na firmę. Spłacam regularnie, bez żadnych opóźnień. Po roku przyszło pismo, że bank prosi o PIT za zeszły rok (przegląd firmy). Wysłałam, ale to nie wystarcza analitykowi banku. Żądają już po raz trzeci co raz to nowych, kolejnych zaświadczeń - jeszcze KPiR za każdy miesiąc, 3 załączniki (jak do wniosku kredytowego)o danych finansowych firmy, trzy stronicowy załącznik o danych firmowych i o osobie fizycznej.
    Zaletynie widzę
    Wadybiurokracja
    Okres użytkowania i cena2013
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1

Najlepsze w kategorii

Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
ING Bank
Ocena: 3.50, ilość opinii: 23
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
VW Bank direct
Ocena: 3.11, ilość opinii: 20
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2

Kategorie