Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.11
Obsługa klienta1.94
Oferta2.49
Prostota obsługi1.91

Deutsche Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Deutsche Bank
  • Mocno zawiedziona / 2014-10-30 18:57
    Otworzyłam konto w Deutsche Bank bez opłat za kartę i bez opłat za prowadzenie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Otworzyłam konto w Deutsche Bank bez opłat za kartę i bez opłat za prowadzenie rachunku, po kilku latach też nie było żadnych opłat, aż tu nagle naliczyli niebotyczne koszty za nic. Nie dostałam żadnego powiadomienia o zmianie opłat i prowizji (co jest mocno podejrzane!), nie korzystałam z konta ponad rok i naliczyli mi 190 zł za kartę! A od sierpnia 2014 naliczyli mi za kilka miesięcy opłaty za konto w walucie po ok. 5 USD i 5 EURO!

    W historii transakcji nie widać naliczeń, są schowane, nie są podświetlone nawet innym kolorem, nic!

    OSZUŚCI!

    Nie polecam. To czyste oszustwo. Czuje się skrzywdzona i oszukana.

    Jutro z samego rana zamykam konto i będę starać się opowiedzieć o tym co zrobili każdemu znajomemu, aby ostrzec przed takim wręcz wyłudzaniem pieniędzy.
    WadyOSZUŚCI! Ukrywają podwyżki opłat. Brak rzetelnej informacji.
  • Oszukana / 2014-10-28 17:42
  • wiem / 2014-10-16 10:49
    Jestem zaskoczony negatywnymi opiniami. Mam dobre doświadczenia. Opiekun zawsze
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Prostota obsługi4
    Jestem zaskoczony negatywnymi opiniami. Mam dobre doświadczenia. Opiekun zawsze dostępny, brak opłat za wszystkie konta i karty, oczywiście odpowiednio skonfigurowany pakiet. Jako jeden z nielicznych (jesli nie jedyny) bank daje bezpośredni dostęp do dealing roomu. Zawsze miło i kompetentnie. Pewnie-czasami coś się nie udaje, ale natychmiast mam wsparcie doradcy, który załatwia wszelkie problemy.
  • Klient DB / 2014-10-11 13:38
    Nie polecam tego banku. Korzystam z ich usług tylko dlatego, że mam tam kredyt
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam tego banku. Korzystam z ich usług tylko dlatego, że mam tam kredyt hipoteczny.

    Załatwianie tam spraw to ciągłe czekanie w kolejkach.
    W szczecinie tylko w 2placówkach można wpłacać pieniądze w obcej walucie.
    Obsługa często jest arogancka.

    Wszelkie swoje oszczędności i wpływy z wypłat przeniosłem do innego banku i widzę dramatyczną przepaść w jakości, oczywiście na niekorzyść DB.
    Bank jest ogólnie drogi i nie przyjazny dla klienta.
    Zaletybrak
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • AStar / 2014-10-08 13:20
    Posiadam kredyt hipoteczny w DB. Kontakt słaby- jak dzwonię do opiekuna to często jest
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Posiadam kredyt hipoteczny w DB.
    Kontakt słaby- jak dzwonię do opiekuna to często jest wyłączony telefon, na maile brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Od 4 miesięcy załatwiam kartę kredytową i bez skutku.
    W samym oddziale nie wszystko da się załatwić- mówią aby dzwonić na infolinię i samemu w sumie sobie radzić.
    Nie polecam!
    Zaletynie widzę zalet. aaaa chyba, że: mili jak mamy wziąść u nich kredyt- cwaniaki
    Wadydrogie konto, słaby kontakt a nawet brak kontaktu
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • ele mele / 2014-09-11 20:16
    nie polecam . Przelewy idą za długo, trudno się połapać w ich rozliczeniach
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    nie polecam . Przelewy idą za długo, trudno się połapać w ich rozliczeniach ostatnio.środki dostepne 18 zł , po wykonaniu przelewu na 16 zł środków dostępnych zostało 0!!! żadnych dodatkowych info . Dziwne . Dodatkowo zablokowali nam pieniądze na koncie , bo mąż będąc na delegacji za granicą wykonywał według nich podejrzane transakcje ( kupował bilet lotniczy :)) . Pani niesympatyczna z banku mimo , że dzwoniła na mój numer telefonu , który jest podany powiedziała , że ze mną rozmawiać nie będzie ( telefon o 3 rano). Jutro mija tydzień od blokady a ja pożyczam od znajomych na jedzenie . Wstyd i żenada dla nich .
    Zaletybrak
    Wadydla mnie same
  • Ela / 2014-09-02 08:36
    Jedynie internetowe konto dbNET nie jest dotychczas obciążone większymi kosztami
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi3
    Jedynie internetowe konto dbNET nie jest dotychczas obciążone większymi kosztami obsługi. Pozostałe, w coraz większym stopniu, czyszczą nasze oszczędności, wskutek wprowadzanych zmian w obsłudze prowadzonych rachunków. Choćby wprowadzona od 1.08.2014 nowa Tabela Prowizji i Opłat dla osób fizycznych. Bank żeruje na nieświadomych klientach i pobiera prowizje (2% lecz nie mniej niż 8zł) za wypłaty z bankomatów innych sieci niż Deutsche Banku i EURONET'u.
    Również dotychczasowe przelewy internetowe (dotychczas zwykłe i bezpłatne ) kwalifikuje jako ELIXIR i pobiera za nie opłaty.
    Warto zatem dokładnie przemyśleć swoją decyzję o założeniu konta w tym banku i wcześniej zapoznać się z aktualnymi warunkami korzystania z niego.
    ZaletyKonto internetowe dbNET dotychczas w miarę dobre
    WadyWprowadzane zmiany na niekorzyść klienta
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • wgxy / 2014-09-01 17:36
    Dno. Składam zlecenia zmiany danych /mail i nr.telefonu do potwierdzeń/ do serwisu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Oferta5
    Dno. Składam zlecenia zmiany danych /mail i nr.telefonu do potwierdzeń/ do serwisu telefonicznego/inaczej nie można/ mają potwierdzić i nie potwierdzają a telefon za kilka godzin wyłączą.I tak od piątku do poniedziałku wieczora.
    Zaletyżadnych
    Wadyj.w
    Okres użytkowania i cenamieiąc
  • Klient / 2014-08-05 15:46
    Nie polecam. Prawie dwa miesiące temu złożyłam dokumenty niezbędne do ubiegania się
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam. Prawie dwa miesiące temu złożyłam dokumenty niezbędne do ubiegania się o kredyt hipoteczny, łącznie z wyceną, polecanego przez nich rzeczoznawcy odnoście wyceny nieruchomości, a oni teraz żądają wyceny z biura nieruchomości, polecanego przez nich, co wiąże się z dodatkową opłatą "tylko" 300 zł. I oczywiście, nikt nic nie wiedział wcześniej, ani doradca banku, ani dyrektor. Chaos, bałagan i wyciąganie kasy...
  • Maria / 2014-07-17 11:54
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z jakim się spotkałam. Skorzystałam z usług DB ze względu na najlepszą ofertę kredytu hipotecznego w okresie w którym występowałam o kredyt.

    Do tej pory ze strony banku dotknęły mnie następujące problemy:
    - brak zaksięgowania przelewu na moim koncie (dopiero po kontakcie telefonicznym z infolinią pieniążki zostały zaksięgowane. Konsultant wyjaśnił że system widocznie "nie zauważył" jednej sesji eliksirowej)
    - niemożliwość wypłacenie pieniędzy kartą debetową w jakimkolwiek bankomacie przez 2 dni (próbowałam w dwóch miastach i 6 bankomatach). Konsultant na infolinie poinformował mnie że widocznie jest błąd w komunikacji bankomatów z bankiem i mam próbować do skutku aż się uda... Po 10 razie w ostatnim bankomacie zrezygnowałam.
    - zawieszania się systemy dbeasy net (system bankowości elektronicznej) przy przelewach i innych operacjach
    - zgubienie dokumentów z informacją o zakończeniu inwestycji przez opiekuna klienta. W konsekwencji otrzymałam monit (za który bank pobrał opłatę). Na szczęście posiadałam kopie złożonych dokumentów podbite przez pracownika banku z datą ich złożenia. Reklamacja została uznana, pieniążki za monit zwrócone ale.. w wyniku złej komunikacji między działami banku i tak podwyższoną mi marże kredytu i ratę. Po kolejnej interwencji/reklamacji marża zostały obniżona, pieniążki zwrócone przy kolejnej racie, ale zamiast zmniejszyć ratę do poprzedniego poziomu bank skrócił okres spłaty kredytu.
    - Mój Opiekun/Doradca klienta z reguły nie odpowiada na maile przez kilka dni lub w ogóle i niepoważnie traktuje klientów (także klientów ze statusem "zamożnych"). Tylko bezpośrednie zwrócenie się do Dyrektora Oddziału powoduje jakąkolwiek reakcje.

    Reasumując - czasami warto zapłacić trochę większa ratę. Kolejny kredyt biorę w innym banku
    Zaletydobra oferta kredytowa (przynajmniej w okresie 08-09.2013)
    Wadywadliwy system bankowości elektronicznej (db easynet), słaba obsługa klienta, gubienie dokumentów, czasowe uniemożliwienie wypłaty z bankomatów, brak komunikacji między działami banków, której konsekwencje ponoszą klienci
    Okres użytkowania i cenaod 09.2013
  • Ewa / 2014-07-11 12:17
    Deutsche bank strasznie późno księguje wpłaty na konto. Nie wiem dlaczego tak się
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Deutsche bank strasznie późno księguje wpłaty na konto. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zaczyna mnie to denerwować. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    Wadypóżne księgowanie
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • Nana / 2014-07-10 12:38
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi1
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i to nie na żarty. Cały proces trwał kilka miesięcy, strasznie się wlekli ze wszystkim, unikali kontaktu mailowego i telefonicznego ale tłumaczyła sobie że to musi trwać. Najgorsze były błędy jakie popełniali pracownicy - wszystko działo się za zgodą kierownika placówki w Krakowie przy placu Szczepańskim. Przez jeden z takich błędów nie byłam wstanie podpisać pierwszej umowy, DB uznał moją reklamację - rekompensując mi ją jakimś śmiesznym podarunkiem. To że uznali reklamację przyznając mi rację i informacje które uzyskałam od pracownika tamtej placówki (zadzwoniła do mnie Pani i opowiedziała o ilości błędów i zaniedbań jakich się dopuszczają pracownicy - zrobiła to bo ją sumienie tknęło - dodam tylko że nie znam tej kobiety i nigdy jej nawet na oczy nie widziałam!!!) uświadomiło mi że oszukują ludzi na każdym kroku. To naprawdę przerażające. Proceder dotyczy najwyższych szczebli- tak było w moim przypadku. Ja na początku myślałam że miałam po prostu pecha i trafiłam na pracownika, który nie ma bladego pojęcia o tym co robi- nie umiał się nawet wysłowić i mylił podstawowe pojęcia. Sama skończyłam ekonomię i całkiem nieźle się orientuje w tematyce bankowości tzn. bardzo dużo się nauczyłam wytykając błędy i nieudolność nawet samemu kierownikowi ów placówki! Daleka jestem od koloryzowania i oczerniania kogokolwiek bo to nie o to chodzi. Chciałam po prostu dostać kredyt na dobrych warunkach a teraz wychodzą nowe tematy i problemów ciąg dalszy. PRZESTRZEGAM - NAPRAWDĘ JESTEM PRZERAŻONA.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolność pracowników
  • Lu / 2014-07-03 14:34
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania się o kredyt w tym banku. Napotkacie beznadziejną barierę braku kompetencji i wyssanych z palca podejrzeń ze strony banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, nadgorliwość, niekompetnecję
    Okres użytkowania i cena-
  • Paddy / 2014-06-09 21:36
    Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic do wzieca tam kredytu.
    Wlasnie koresponduje z GIODO celem ukrócenia tego procederu.
    Niekompetencja, ignorancja, bezczelnosc.
    Musialbym byc chory na umysle, zeby byc ich klientem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorancja, bezczelnosc
  • krk / 2014-05-24 18:38
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze system nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyprowizje bardzo wysokie za wpływy EUR dodatkowo opłaty za rachunek
    Okres użytkowania i cena3lata
  • Xsina / 2014-05-13 11:08
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon portal easy NET nie działa w ogóle!!! Masakra. Od miesiąca w filii banku leży notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo, o którym jak się okazuje centrala nigdy nie słyszała. Tym samym pracownik nigdy nie może dogadać się z bankiem. TOTALNA PORAŻKA i żenada. Ciekawa jestem czy "deutsche Ordnung" o tym wie
    Wadyjakiś żart na całej linii
  • michal / 2014-05-10 18:37
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać?
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać? Chyba nie ma co czekać, tylko zmienic bank. Brak informacji ze strony banku. Gdzie tu profesjonalizm?
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • asc / 2014-05-09 11:54
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować)
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi5
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować) nie działa system dbeasy dla klientów indywidualnych, zatem nie można się zalogować, nie wspominając o wykonaniu przelewu, brak jest też informacji kiedy zadziała. Oczywiście można zadzwonić i złozyc dyspozycję tel - teoretycznie za darmo, ale za połaczenie zapłacisz i to słono. Sam bank informuje, że niestety trzeba być cierpliwym ze względu na ilość petentów.
    Okres użytkowania i cena1 rok
  • Paweł K. / 2014-05-08 15:32
    żenada, masakra, dno!!!! zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    żenada, masakra, dno!!!!
    zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich informatyków. Serwis internetowy jest kilka do kilkunastu razy w roku nieczynny. Kilka razy zdarzyły się awarie akurat w dniach płatności ZUS lub VAT. WIECZNE problemy z działaniem serwisu na przeglądarkach innych niz eksplorer! KOSZMAR!!!! obsługa nie wie kiedy naprawią kolejną awarie
    NIE POLECAM, ODRADZAM!
    ja już nie daję rady, co chwilę nerwy, nerwy, nerwy... już założyłem firmowe konto w innym banku a tu REZYGNUJĘ!!!!
    Zaletynie znajduję...
    Wadyawarie najczęściej ze wszystkich banków, nie potrafią skutecznie napisać systemu, który działa bezawaryjnie pod wszystkimi przeglądarkami
    Okres użytkowania i cenakilkanaście miesięcy
  • CentrumBW / 2014-05-07 19:48
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta2
    Oferta4
    Prostota obsługi2
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety dzisiaj bank "zafundował" nam kolejną awarię systemu dostępu do konta przez internet. Na stronie banku ukazała się jedynie lakoniczna informacja, że że w chwili obecnej system db easyNET nie jest dostępny. Nawet słowa o tym = kiedy będziemy mogli mieć na powrót mieć dostęp do naszych pieniędzy.ZGROZA i komplety brak wyobraźni i profesjonalizmu ! Wierzyc się również nie chce, że tak duży bank nie posiada na naszym rynku aplikacji na Androida.
    ZaletyNiskie opłaty
    WadyJak w opinii
    Okres użytkowania i cenaOk. 4 m-ce

Kategorie

Najlepsze w kategorii

ING Bank
Ocena: 3.84, ilość opinii: 18
Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
Inteligo
Ocena: 3.22, ilość opinii: 42
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2