Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.21
Obsługa klienta1.98
Oferta2.64
Prostota obsługi2.02

Deutsche Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Deutsche Bank
  • Paweł B. / 2014-04-13 22:05
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi2
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit - zwiększyli mi go, ale gratis zablokowali kartę. Reklamacja trawa już ponad miesiąc - bo to wielki problem wydać nową kartę.
    Na żadne pisma nie ma odpowiedzi.
    Zresztą powyższenie limitu cudem się udało - bo z reguły by coś takiego w DB zrobić trzeba wpierw zamknąć kartę i wystąpić o nową!!
    Wg mnie to raczej chiński bank - bo za Chiny nie wiadomo o co w niej chodzi.
    Zaletycash back
    Wadynikt nic nie wie, nic się nie da załatwić - ani telefonicznie ani w oddziale....
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • marekw / 2014-03-03 21:19
    DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu -
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu - przelew między rachunkami trwał ponad 4 godziny...za to zwrotny przelew waluty...leży, bo system transakcyjny db nie przerabia zleceń - KPINA BANK. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z księgowaniem
  • marikas2 / 2014-02-28 15:00
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir powinienem pięniądze mieć max o godzinie 10.00. Jest już godzina 15 i niestety przelewy nie dotarły nawet w drugiej sesji. Bank przetrzymuje pieniądze / przelewy.
  • Dworka / 2014-01-31 10:17
    Bank dramatyczny. Wziełam u nich kredyt hipoteczny i bardzo tego żałuję. W terminie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Bank dramatyczny. Wziełam u nich kredyt hipoteczny i bardzo tego żałuję. W terminie wypłaty każdej transzy do dewelopera okazywało się Deutsche Bankowi brakuje jakiegoś świstaka, który przy poprezdniej transzy był dostarczony. Jedna wielka masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE WADY
    Okres użytkowania i cenaJESZCZE 20 LAT JESTEM Z NIMI ZWIAZANA
  • wolny / 2014-01-08 15:02
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w oddziale trzeba było dodatkowo egzekwować dzwoniąc na infolinię, bo towarzystwo nie jest w stanie wykonać tak prostej operacji w ciągu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Bank niby niemiecki, ale czekaj ruski miesiąc na reakcję.
    ZaletyDobrze wyćwiczone uśmiechy przy zdobywaniu klienta.
    WadyBrak możliwości wykonywania operacji na rachunkach w ramach banku w dni wolne i robocze po 18:00.
    Okres użytkowania i cena10 lat
  • magnat / 2013-12-31 18:19
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB - na początku wszystko pięknie, miła obsługa, sympatycznie - super. Biorąc kredyt musieliśmy też otworzyć konto - koszt 25zł miesięcznie. W zamian bezpłatne wypłaty z bankomatów, przelewy etc. Pierwszy zgrzyt nastąpił przy przekazaniu kart. Okazało się że w kopercie z kartą żony jest karta na dane kogoś innego. Szybko dokonaliśmy wpisu do KW i z kompletem pojechałem do banku złożyć odpisy. Dobrze, że poprosiłem o potwierdzenie wpływu. Po ROKU towarzystwo przysłało mi monit, że nie złożyłem KW. Lekko zdziwiony pojechałem do banku, a tu że to moja wina bo nie złożyłem. Napisałem reklamację, dołączyłem potwierdzenie wpływu. Na odpowiedź czekałem 4 miesiące - reklamacja uznana, ale nawet słowa przepraszam. Zaraz za to dostałem kolejne wezwanie, że nie zapłaciłem ubezpieczenia - okazało się że w terminie wymówiłem i zawarłem inne, z cesją na bank, przesłałem kolorowe kserokopie etc - wyjaśnienie zajęło 2 miesiące. Dziś dostałem wezwanie ostrzegawcze - rzekomo nie udostępniłem lokalu po zakończeniu remontu. Problem polega na tym, że druczek złożyłem, zdjęcia przesłałem mailem (mam na szczęście potwierdzenie) + przyjechał dodatkowo klient z banku robić zdjęcia. Mimo że mamy sylwestra siadam pisać kolejną reklamację. Oczywiście po każdej akcji okazywało się, że podnosili mi koszt kredytu, a potem walka o zwrot nadpłaty. Jednym słowem dramat.
    ZaletyMili przy pozyskiwaniu klienta.
    WadyNiekompetentni, chaotyczni, gubią dokumenty, na każdą rozmowę z nimi trzeba mieć "podkładkę"
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • regieowner / 2013-12-17 22:54
    Tragiczna obsługa karty kredytowej Bardzo wolno aktualizujące się informacje o
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Tragiczna obsługa karty kredytowej
    Bardzo wolno aktualizujące się informacje o transakcjach kartą. Trzeba czekać ponad wyznaczony dzień rozliczenia karty aby dowiedzieć się ile trzeba banku spławić. Jednego dnia jest 1 tys zł potem nagle zostają aktualizowane wszystkie transakcje i trzeba już spłacić o 1500 zł więcej !! Tragedia!!
  • chautz / 2013-11-29 16:44
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta5
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła wypłata z bankomatu jest odnotowana dopiero po dwóch dniach na rachunku (w międzyczasie ujęta jest w blokadach), do tego dochodzi archaiczny system przelewów oczekujących. Aby sprawdzić faktyczny stan rach. trzeba klikać, sumować, odejmować. Dla wytrwałych.
    Zaletybezprowizyjna wypłata ze wszystkich bankomatów
    Wady- archaiczny system bankowości internetowej, brak wpłatomatów, brak opcji karty zbliżeniowej
    Okres użytkowania i cena5 miesięcy
  • Łukasz / 2013-10-19 12:51
    Klientem banku jestem od maja. Wzięliśmy kredyt hipoteczny, w pakiecie konto, karta
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi1
    Klientem banku jestem od maja. Wzięliśmy kredyt hipoteczny, w pakiecie konto, karta kredytowa etc. Do tej pory przerabiałem konta i inne usługi w BGZ,ING, Inteligo oraz PKO BP.
    DB to najgorszy z banków. Długi czas oczekiwania na przelew, brak rzetelnej informacji (przykłady - brak informacji o opłacie za sprawdzenie salda konta w bankomacie, brak informacji o kosztach ubezpieczeń KK - sympatyczny Pan na infolinii powiedział cytuje - kolega zapomniał powiedzieć). Sytuacja z dziś - zarówno z karty żony jak i mojej nie możemy wypłacić pieniedzy z żadnego bankomatu - na koncie są oczywiście pieniądze. Pani z infolini mówi, że ona rozumie naszą sytuację, ale mamy awarię i nic nie może na to poradzić. Sobota - oddziały zamknięte, dziecku trzeba zrealizować recepte, przelew na konto zaskórniak w innym banku wejdzie dopiero w poniedziałek. XIX wiek, zero profesjonalizmu. O problemach z informacją na temat kredytu hipotecznego zmilcze z litości. Pani w oddziele mówi ( z nieskrywaną dumą w głosie), że oni nie rozmawiają z tymi co zarabiają 1 tys zł, tylko że Ci co zarabiaja więcej przy tym poziomie obsługi nie beda rozmawiać z DB
    Zaletywszystkie bankowamty bez opłat, świetna oferta kredytów hipotecznych
    Wadycała reszta
    Okres użytkowania i cenapół roku
  • Gosia / 2013-07-03 14:53
    Niestety ale przelewy bardzo pozno ksiegują, przetrzymuja pieniadze. przelewy wykonane
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi3
    Niestety ale przelewy bardzo pozno ksiegują, przetrzymuja pieniadze.
    przelewy wykonane po godzinie 12 dochodzą dopiero nastepnego dnia ok 15....codziennie mam przelewy i jest to irytujące...Niema przelewow ekspresowych jak w innych bankach... mysle nad zmiana banku...
    Zaletyhmmm ciezko stwierdzic wiecej minusow
    Wadyprzetrzymywanie pieniedzy, brak szybkich przeklewow ekspresowych
    Okres użytkowania i cena6 miesiecy
  • lukasz / 2013-06-10 21:08
    ustanowienie zabezpieczenie kredytów postaci cesji polisy ubezp. 3 czerwca zloxylem
    [...] pokaż całą opinię ↓ ustanowienie zabezpieczenie kredytów postaci cesji polisy ubezp.
    3 czerwca zloxylem dokumenty w banku. Dzisiaj (10.06) otrzymalem listami poleconymi (piecioma!) wezwanie do ustanowienia zabezpiczenia w postsci cesji z polis. Bogaty ten bank:-)
    Zaletyfajna nazwa
    Wadyprawie wszystko
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • KSCM / 2013-06-02 13:21
    UWAGA! OD 22 LIPCA 2013 DB WPROWADZA OPŁATY ZA OBSŁUGĘ KARTY W WYSOKOŚCI 5 ZŁ.
    [...] pokaż całą opinię ↓ UWAGA! OD 22 LIPCA 2013 DB WPROWADZA OPŁATY ZA OBSŁUGĘ KARTY W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. JEŻELI DOKONANO W MIESIĄCU TRANSAKCJE BEZGOTÓWKOWE NA MIN 200 ZŁ WTEDY OPŁATA WYNOSI 1 ZŁ. WPROWADZA SIĘ TAKŻE OPŁATĘ ZA SPRAWDZENIE SALDA RACHUNKU - KAŻDORAZOWO 5 ZŁ. W OFERCIE BANKU DLA NOWYCH KLIENTÓW NIE MA NIC NA TEMAT TYCH ZMIAN.
  • PDB / 2013-05-20 17:58
  • robbinhood / 2013-04-10 23:21
    Przelew wykonany w piatek docieral na rachunek oszczednosciowy dopiero w poniedzialek. co
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.33
    Obsługa klienta4
    Oferta3
    Prostota obsługi3
    Przelew wykonany w piatek docieral na rachunek oszczednosciowy dopiero w poniedzialek. co sie dzialo z pieniedzmi przez 3 dni w obrebie jednego banku? parodia. na szczescie nie bylo problemow z rezygnacja z konta
    Zaletydarmowe, tania karta debetowa
    Wadybrak natychmiastowych przelewow w obrebie banku
    Okres użytkowania i cena1,5 roku
  • anty db bank / 2013-04-01 20:35
    Proponuję składać reklamację. Sam osobiscie złożyłem reklamacje bo przez tydzień
    [...] pokaż całą opinię ↓ Proponuję składać reklamację. Sam osobiscie złożyłem reklamacje bo przez tydzień nie działał db net, zero informacji na stronie, konsultanci na infolinii też nie wiedzieli kiedy sie skończy awaria. Zglosilem swoje niezadowolenie i zwrocono mi 25 zl (rachunek db life z uwagi na kredyt) proponuję zasypac ten bank reklamacjami moze w końcu jak zaczną dokładać do interesu Pan Prezes weźmie sie za robotę.
    Zaletyżadna
    Wadytotalna porażka
    Okres użytkowania i cena24 miesiące
  • m_pw / 2013-04-01 19:47
    W systemie transakcyjnym db-net są od początku roku ciągłe awarie. Albo nie można
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    W systemie transakcyjnym db-net są od początku roku ciągłe awarie. Albo nie można się zalogować, albo po wpisaniu hasła jednorazowego wraca do strony logowania, albo strona logowania nie wyświetla się wcale. Dzwoniłem kilka razy i pani lub pan z infolinii poinformował mnie że niestety mają awarię. Tylko że te awarie są dosłownie co kilka dni. Moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu. Dzisiaj (wiem, że są święta, ale to jedyny dzień dla mnie, w którym mam trochę wolnego czasu) chciałem wykonać kilka przelewów. I znowu nie działa. Po prostu tragedia. Odradzam wszystkim, można stracić nerwy. Za to co chwilę wydzwaniają na komórkę z "atrakcyjnymi" propozycjami jakichś kredytów i innego dziadostwa, pomimo że zastrzegłem przy zakładaniu konta, że nie chcę aby do mnie dzwoniono z takimi propozycjami. Nie pomagały prośby i groźby, musiałem numer z którego dzwoni bank dodać do black list w telefonie i dopiero wtedy zaznałem spokoju. Ten bank to przekleństwo, nie polecam nikomu, sam żałuję że mam tam konto i niedługo się wynoszę.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie systemu transakcyjnego, nękanie telefonami z ofertą
    Okres użytkowania i cenaod 2009
  • Łukasz - prawnik / 2013-03-27 15:24
    Szybkość załatwienia formalności z uruchomieniem kredytu woła o pomstę do nieba.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.50
    Obsługa klienta1
    Prostota obsługi2
    Szybkość załatwienia formalności z uruchomieniem kredytu woła o pomstę do nieba. Już po skompletowaniu dokumentów, zakończeniu negocjacji, - tego czasu już nie liczę - bank jeszcze przez dwa tygodnie "mielił" wszystko, choć miało to trwać 6 dni robocze, aby w końcu dokonać wypłaty środków. Bank ma czas na wszystko, opóźnienia, czy długie czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek, jest tłumaczone centralizacją decyzji. Dotyczy to także wystawienia zaświadczenie dla notariusza, celem zgłoszenia wniosku o wpis hipoteki (tydzień, a po wykłóceniu się , czas oczekiwania na dokument skrócił mi się o 2 dni). Co z tego, że bank przelał środki deweloperowi, skoro do tego czasu i potem, podnosi mi się ciśnienie. Odradzam taki bank. Piękne słówka, ale jak przychodzi co do czego, to tylko nerwy.
  • klient DB / 2013-03-17 20:01
    Oceńcie sami, po czterech miesiącach mam kilka upomnień za niezapłacone rachunki i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta3
    Oferta4
    Prostota obsługi1
    Oceńcie sami, po czterech miesiącach mam kilka upomnień za niezapłacone rachunki i zablokowany telefon. Płatność odhaczona jako zrealizowana, konto zmniejszone o zleconą kwotę, tylko nic nie poszło.
    Zaletyznany Bank
    WadyŻe jeszcze istnieje
    Okres użytkowania i cenaod listopada 2012
  • młody / 2013-03-09 16:38
    Nie polecam DB-NET,myślałem że w niemieckim banku będzie wszystko oki ale zawiodłem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta2
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam DB-NET,myślałem że w niemieckim banku będzie wszystko oki ale zawiodłem się. Jest problem z doładowaniem telefonu przez stronę operatora, szczególnie w wekendy, święta i dni wolne, to samo z przelewami-NIEWYPAŁ, PORAŻKA, podali jakieś godziny graniczne i myślą że sprawa załatwiona, to ma chodzić na okrągło 24 na dobę.System mnie co chwilę wylogowuje nie można się nawet chwili zastanowić bo od razu wywala, strona konta skomplikowana, trudno się połapać ciężko wydrukować dokument, jak sie loguję na swoje konto to aż mnie telepie z nerwów. Jak zakładałem to konto 10.2011 r mieli 2-gie urodziny, proponowali drobny prezent za wpłacenie 1500 zł na 2 tyg. więc ile juz zarobili na obrocie tej forsy ? Chętnych było b. dużo bo to była wtedy najlepsza oferta.
    Zaletypodobno darmowa wypłata ze wszystkich bankomatów w Polsce, ale w całej Polsce nie sprawdzałem
    Wady1 zaleta j.w. reszta to same wady
    Okres użytkowania i cena1,5 roku, 1500 wpłaty na 2 tyg
  • poszkodowany / 2013-03-08 12:33

Kategorie

Najlepsze w kategorii

ING Bank
Ocena: 3.91, ilość opinii: 14
Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
Inteligo
Ocena: 3.39, ilość opinii: 35
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2