Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.11
Obsługa klienta1.90
Oferta2.51
Prostota obsługi1.93

Deutsche Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Deutsche Bank
  • Klient / 2014-08-05 15:46
    Nie polecam. Prawie dwa miesiące temu złożyłam dokumenty niezbędne do ubiegania się
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Nie polecam. Prawie dwa miesiące temu złożyłam dokumenty niezbędne do ubiegania się o kredyt hipoteczny, łącznie z wyceną, polecanego przez nich rzeczoznawcy odnoście wyceny nieruchomości, a oni teraz żądają wyceny z biura nieruchomości, polecanego przez nich, co wiąże się z dodatkową opłatą "tylko" 300 zł. I oczywiście, nikt nic nie wiedział wcześniej, ani doradca banku, ani dyrektor. Chaos, bałagan i wyciąganie kasy...
  • Maria / 2014-07-17 11:54
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z jakim się spotkałam. Skorzystałam z usług DB ze względu na najlepszą ofertę kredytu hipotecznego w okresie w którym występowałam o kredyt.

    Do tej pory ze strony banku dotknęły mnie następujące problemy:
    - brak zaksięgowania przelewu na moim koncie (dopiero po kontakcie telefonicznym z infolinią pieniążki zostały zaksięgowane. Konsultant wyjaśnił że system widocznie "nie zauważył" jednej sesji eliksirowej)
    - niemożliwość wypłacenie pieniędzy kartą debetową w jakimkolwiek bankomacie przez 2 dni (próbowałam w dwóch miastach i 6 bankomatach). Konsultant na infolinie poinformował mnie że widocznie jest błąd w komunikacji bankomatów z bankiem i mam próbować do skutku aż się uda... Po 10 razie w ostatnim bankomacie zrezygnowałam.
    - zawieszania się systemy dbeasy net (system bankowości elektronicznej) przy przelewach i innych operacjach
    - zgubienie dokumentów z informacją o zakończeniu inwestycji przez opiekuna klienta. W konsekwencji otrzymałam monit (za który bank pobrał opłatę). Na szczęście posiadałam kopie złożonych dokumentów podbite przez pracownika banku z datą ich złożenia. Reklamacja została uznana, pieniążki za monit zwrócone ale.. w wyniku złej komunikacji między działami banku i tak podwyższoną mi marże kredytu i ratę. Po kolejnej interwencji/reklamacji marża zostały obniżona, pieniążki zwrócone przy kolejnej racie, ale zamiast zmniejszyć ratę do poprzedniego poziomu bank skrócił okres spłaty kredytu.
    - Mój Opiekun/Doradca klienta z reguły nie odpowiada na maile przez kilka dni lub w ogóle i niepoważnie traktuje klientów (także klientów ze statusem "zamożnych"). Tylko bezpośrednie zwrócenie się do Dyrektora Oddziału powoduje jakąkolwiek reakcje.

    Reasumując - czasami warto zapłacić trochę większa ratę. Kolejny kredyt biorę w innym banku
    Zaletydobra oferta kredytowa (przynajmniej w okresie 08-09.2013)
    Wadywadliwy system bankowości elektronicznej (db easynet), słaba obsługa klienta, gubienie dokumentów, czasowe uniemożliwienie wypłaty z bankomatów, brak komunikacji między działami banków, której konsekwencje ponoszą klienci
    Okres użytkowania i cenaod 09.2013
  • Ewa / 2014-07-11 12:17
    Deutsche bank strasznie późno księguje wpłaty na konto. Nie wiem dlaczego tak się
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Deutsche bank strasznie późno księguje wpłaty na konto. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zaczyna mnie to denerwować. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    Wadypóżne księgowanie
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • Nana / 2014-07-10 12:38
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta4
    Prostota obsługi1
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i to nie na żarty. Cały proces trwał kilka miesięcy, strasznie się wlekli ze wszystkim, unikali kontaktu mailowego i telefonicznego ale tłumaczyła sobie że to musi trwać. Najgorsze były błędy jakie popełniali pracownicy - wszystko działo się za zgodą kierownika placówki w Krakowie przy placu Szczepańskim. Przez jeden z takich błędów nie byłam wstanie podpisać pierwszej umowy, DB uznał moją reklamację - rekompensując mi ją jakimś śmiesznym podarunkiem. To że uznali reklamację przyznając mi rację i informacje które uzyskałam od pracownika tamtej placówki (zadzwoniła do mnie Pani i opowiedziała o ilości błędów i zaniedbań jakich się dopuszczają pracownicy - zrobiła to bo ją sumienie tknęło - dodam tylko że nie znam tej kobiety i nigdy jej nawet na oczy nie widziałam!!!) uświadomiło mi że oszukują ludzi na każdym kroku. To naprawdę przerażające. Proceder dotyczy najwyższych szczebli- tak było w moim przypadku. Ja na początku myślałam że miałam po prostu pecha i trafiłam na pracownika, który nie ma bladego pojęcia o tym co robi- nie umiał się nawet wysłowić i mylił podstawowe pojęcia. Sama skończyłam ekonomię i całkiem nieźle się orientuje w tematyce bankowości tzn. bardzo dużo się nauczyłam wytykając błędy i nieudolność nawet samemu kierownikowi ów placówki! Daleka jestem od koloryzowania i oczerniania kogokolwiek bo to nie o to chodzi. Chciałam po prostu dostać kredyt na dobrych warunkach a teraz wychodzą nowe tematy i problemów ciąg dalszy. PRZESTRZEGAM - NAPRAWDĘ JESTEM PRZERAŻONA.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolność pracowników
  • Lu / 2014-07-03 14:34
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania się o kredyt w tym banku. Napotkacie beznadziejną barierę braku kompetencji i wyssanych z palca podejrzeń ze strony banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, nadgorliwość, niekompetnecję
    Okres użytkowania i cena-
  • Paddy / 2014-06-09 21:36
    Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic do wzieca tam kredytu.
    Wlasnie koresponduje z GIODO celem ukrócenia tego procederu.
    Niekompetencja, ignorancja, bezczelnosc.
    Musialbym byc chory na umysle, zeby byc ich klientem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorancja, bezczelnosc
  • krk / 2014-05-24 18:38
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze system nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyprowizje bardzo wysokie za wpływy EUR dodatkowo opłaty za rachunek
    Okres użytkowania i cena3lata
  • Xsina / 2014-05-13 11:08
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon portal easy NET nie działa w ogóle!!! Masakra. Od miesiąca w filii banku leży notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo, o którym jak się okazuje centrala nigdy nie słyszała. Tym samym pracownik nigdy nie może dogadać się z bankiem. TOTALNA PORAŻKA i żenada. Ciekawa jestem czy "deutsche Ordnung" o tym wie
    Wadyjakiś żart na całej linii
  • michal / 2014-05-10 18:37
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać?
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać? Chyba nie ma co czekać, tylko zmienic bank. Brak informacji ze strony banku. Gdzie tu profesjonalizm?
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • asc / 2014-05-09 11:54
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować)
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Obsługa klienta3
    Oferta1
    Prostota obsługi5
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować) nie działa system dbeasy dla klientów indywidualnych, zatem nie można się zalogować, nie wspominając o wykonaniu przelewu, brak jest też informacji kiedy zadziała. Oczywiście można zadzwonić i złozyc dyspozycję tel - teoretycznie za darmo, ale za połaczenie zapłacisz i to słono. Sam bank informuje, że niestety trzeba być cierpliwym ze względu na ilość petentów.
    Okres użytkowania i cena1 rok
  • Paweł K. / 2014-05-08 15:32
    żenada, masakra, dno!!!! zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    żenada, masakra, dno!!!!
    zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich informatyków. Serwis internetowy jest kilka do kilkunastu razy w roku nieczynny. Kilka razy zdarzyły się awarie akurat w dniach płatności ZUS lub VAT. WIECZNE problemy z działaniem serwisu na przeglądarkach innych niz eksplorer! KOSZMAR!!!! obsługa nie wie kiedy naprawią kolejną awarie
    NIE POLECAM, ODRADZAM!
    ja już nie daję rady, co chwilę nerwy, nerwy, nerwy... już założyłem firmowe konto w innym banku a tu REZYGNUJĘ!!!!
    Zaletynie znajduję...
    Wadyawarie najczęściej ze wszystkich banków, nie potrafią skutecznie napisać systemu, który działa bezawaryjnie pod wszystkimi przeglądarkami
    Okres użytkowania i cenakilkanaście miesięcy
  • CentrumBW / 2014-05-07 19:48
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta2
    Oferta4
    Prostota obsługi2
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety dzisiaj bank "zafundował" nam kolejną awarię systemu dostępu do konta przez internet. Na stronie banku ukazała się jedynie lakoniczna informacja, że że w chwili obecnej system db easyNET nie jest dostępny. Nawet słowa o tym = kiedy będziemy mogli mieć na powrót mieć dostęp do naszych pieniędzy.ZGROZA i komplety brak wyobraźni i profesjonalizmu ! Wierzyc się również nie chce, że tak duży bank nie posiada na naszym rynku aplikacji na Androida.
    ZaletyNiskie opłaty
    WadyJak w opinii
    Okres użytkowania i cenaOk. 4 m-ce
  • Paweł B. / 2014-04-13 22:05
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi2
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit - zwiększyli mi go, ale gratis zablokowali kartę. Reklamacja trawa już ponad miesiąc - bo to wielki problem wydać nową kartę.
    Na żadne pisma nie ma odpowiedzi.
    Zresztą powyższenie limitu cudem się udało - bo z reguły by coś takiego w DB zrobić trzeba wpierw zamknąć kartę i wystąpić o nową!!
    Wg mnie to raczej chiński bank - bo za Chiny nie wiadomo o co w niej chodzi.
    Zaletycash back
    Wadynikt nic nie wie, nic się nie da załatwić - ani telefonicznie ani w oddziale....
    Okres użytkowania i cena4 lata
  • marekw / 2014-03-03 21:19
    DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu -
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu - przelew między rachunkami trwał ponad 4 godziny...za to zwrotny przelew waluty...leży, bo system transakcyjny db nie przerabia zleceń - KPINA BANK. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z księgowaniem
  • marikas2 / 2014-02-28 15:00
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir powinienem pięniądze mieć max o godzinie 10.00. Jest już godzina 15 i niestety przelewy nie dotarły nawet w drugiej sesji. Bank przetrzymuje pieniądze / przelewy.
  • Dworka / 2014-01-31 10:17
    Bank dramatyczny. Wziełam u nich kredyt hipoteczny i bardzo tego żałuję. W terminie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Bank dramatyczny. Wziełam u nich kredyt hipoteczny i bardzo tego żałuję. W terminie wypłaty każdej transzy do dewelopera okazywało się Deutsche Bankowi brakuje jakiegoś świstaka, który przy poprezdniej transzy był dostarczony. Jedna wielka masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE WADY
    Okres użytkowania i cenaJESZCZE 20 LAT JESTEM Z NIMI ZWIAZANA
  • wolny / 2014-01-08 15:02
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w oddziale trzeba było dodatkowo egzekwować dzwoniąc na infolinię, bo towarzystwo nie jest w stanie wykonać tak prostej operacji w ciągu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Bank niby niemiecki, ale czekaj ruski miesiąc na reakcję.
    ZaletyDobrze wyćwiczone uśmiechy przy zdobywaniu klienta.
    WadyBrak możliwości wykonywania operacji na rachunkach w ramach banku w dni wolne i robocze po 18:00.
    Okres użytkowania i cena10 lat
  • magnat / 2013-12-31 18:19
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB - na początku wszystko pięknie, miła obsługa, sympatycznie - super. Biorąc kredyt musieliśmy też otworzyć konto - koszt 25zł miesięcznie. W zamian bezpłatne wypłaty z bankomatów, przelewy etc. Pierwszy zgrzyt nastąpił przy przekazaniu kart. Okazało się że w kopercie z kartą żony jest karta na dane kogoś innego. Szybko dokonaliśmy wpisu do KW i z kompletem pojechałem do banku złożyć odpisy. Dobrze, że poprosiłem o potwierdzenie wpływu. Po ROKU towarzystwo przysłało mi monit, że nie złożyłem KW. Lekko zdziwiony pojechałem do banku, a tu że to moja wina bo nie złożyłem. Napisałem reklamację, dołączyłem potwierdzenie wpływu. Na odpowiedź czekałem 4 miesiące - reklamacja uznana, ale nawet słowa przepraszam. Zaraz za to dostałem kolejne wezwanie, że nie zapłaciłem ubezpieczenia - okazało się że w terminie wymówiłem i zawarłem inne, z cesją na bank, przesłałem kolorowe kserokopie etc - wyjaśnienie zajęło 2 miesiące. Dziś dostałem wezwanie ostrzegawcze - rzekomo nie udostępniłem lokalu po zakończeniu remontu. Problem polega na tym, że druczek złożyłem, zdjęcia przesłałem mailem (mam na szczęście potwierdzenie) + przyjechał dodatkowo klient z banku robić zdjęcia. Mimo że mamy sylwestra siadam pisać kolejną reklamację. Oczywiście po każdej akcji okazywało się, że podnosili mi koszt kredytu, a potem walka o zwrot nadpłaty. Jednym słowem dramat.
    ZaletyMili przy pozyskiwaniu klienta.
    WadyNiekompetentni, chaotyczni, gubią dokumenty, na każdą rozmowę z nimi trzeba mieć "podkładkę"
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • regieowner / 2013-12-17 22:54
    Tragiczna obsługa karty kredytowej Bardzo wolno aktualizujące się informacje o
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Tragiczna obsługa karty kredytowej
    Bardzo wolno aktualizujące się informacje o transakcjach kartą. Trzeba czekać ponad wyznaczony dzień rozliczenia karty aby dowiedzieć się ile trzeba banku spławić. Jednego dnia jest 1 tys zł potem nagle zostają aktualizowane wszystkie transakcje i trzeba już spłacić o 1500 zł więcej !! Tragedia!!
  • chautz / 2013-11-29 16:44
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.67
    Obsługa klienta5
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła wypłata z bankomatu jest odnotowana dopiero po dwóch dniach na rachunku (w międzyczasie ujęta jest w blokadach), do tego dochodzi archaiczny system przelewów oczekujących. Aby sprawdzić faktyczny stan rach. trzeba klikać, sumować, odejmować. Dla wytrwałych.
    Zaletybezprowizyjna wypłata ze wszystkich bankomatów
    Wady- archaiczny system bankowości internetowej, brak wpłatomatów, brak opcji karty zbliżeniowej
    Okres użytkowania i cena5 miesięcy

Kategorie

Najlepsze w kategorii

ING Bank
Ocena: 3.97, ilość opinii: 15
Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
Inteligo
Ocena: 3.30, ilość opinii: 39
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2