Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2535 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mgasr6 / 2014-10-29 18:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga! Zostałem nabity w butelkę jak większość. MIoło być bez limitu tymczasem został mi obniżony transfer do 0,4 M z powodu : UWAGA: generowania zbyt dużych paczek danych. złodzieje złodzieje złodzieje. Podczas podpisywania umowy zapewniano mnie że NIGDY nie nastąpi blokada transferu. Dramat!!!
    Nie podpisujcie tych umów.
    Zaletybrak, nawet gdy był niezablokowany częste przerwy kilkuminutowe
    WadyOpisałem powyżej
    4 m-ce
  • ~monika / 2013-11-11 21:26
    Właśnie nic nie ściągałam i to mnie zastanawia. A mam 10 GB + dodatkowe 5GB. Korzystając z internetu z plusa też miałam 10 GB i nigdy mi się nie zdarzyło żeby wykorzystać w 100% cały transfer. Dzwoniłam i sprawdzałam na icok zostało około 20 GB nocnego a przez ten czas nawet nie korzystałam z nocnego, po prostu nie ogarniam tego .Jedynym plusem jest tylko to że mam prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni i tak zrobię. Raczej nie polecam internetu.
  • ~Nabity / 2015-09-30 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki posiadalem dotychczas w swoim zyciu. Internet LTE swietnie brzmi a jest gowno warty. Niby posiadam 20 mb/s bez limitu a na speed tescie wskazuje na 4 w porywach do 8mb/s. Do 16 godziny jeszcze jest w porzadku a pod wieczor tragedia. Nie polecam, oszusci i naciagacze!
    ZaletyKlamia prosto w oczy
  • ~paka / 2014-10-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Internet bez limitów z limitami prędkości.
    Zaletyżadnych
    Wadylimity prędkości na internecie bez limitu
    1 miesiąc
  • ~Papszmir / 2013-04-26 10:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    Pierwszą umowę podpisałem na rok (coś przeczuwałem, że nie warto wiązać się na 2 lata). Wcześniej testowałem przez tydzień na pożyczonym modemie i chodziło nawet, nawet (usługa nie była wtedy tak popularna). To był rok mordęgi. Słaba jakość łącza. Rozsądna prędkość osiągana jedynie w godzinach nocnych. Częste zrywanie łącza. Gubienie pakietów. Szukam w pamięci czy były jakieś okresy czasu gdy mogłem być zadowolony z łącza, ale jakoś sobie nie przypominam. Umowę trzeba wypowiedzieć z 3 miesięcznym wyprzedzeniem ponieważ inaczej przechodzi na kolejny okres i dalej jest umową na czas określony. Trzeba więc być czujnym i w porę ją rozwiązać lub przedłużyć wysyłają oświadczenie woli. Ja na szczęście wysłałem i moja umowa zmieniła się na umowę na czas nieokreślony. W marcu 2013 wysłałem pismo wypowiadające umowę. Usługa powinna być wyłączona 11 kwietnia i do tej pory widzę na koncie ICOK, że mam odnowiony pakiet danych oraz zaczął się nowy okres rozliczeniowy. Wspomnę także, że jako odpowiedź na moje wypowiedzenie umowy, otrzymałem pismo informujące mnie o tym, że zrywam umowę na czas określony i z tego tytułu zostanie naliczona nota obciążeniowa. Złożyłem reklamację i na razie nikt nie raczył na nią odpowiedzieć. Nie pojmuję jak można w taki sposób działać na rynku.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySłaba jakość łącza, łącze niestabilne, Brak kompetencji pracowników ICOK.
    1,5 roku (abonament 49,90 10GB dzień + 50GB noc)
  • ~pawel4805 / 2015-01-26 17:03
    Ocena: 1.25 / 5
    to najgorszy internet świata nawet najgorszemu wrogowi nie życzę takiego internetu wolny, sam się wyłącza, oszukują w w kwestji opłat. na początku było dobrze przez jakieś 5 miesięcy byłem zadowolony a potem internet był taki wolny że szkoda gadać jedna strona internetowa wczytywała sie jakieś 5 minut.WSZYSTKO tylko nie internet w polsacie
    Zaletynie ma
    Wadyinternet sam się wyłącza, strasznie wolny
  • ~Paweł / 2015-08-20 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak
    Najpierw poszedłem do placówki żeby wymienić modem (Oczywiście na mojego tatę jest) napisał mi upoważnienie i wysłał do mnie, poszedłem z pakietem dokumentów i wymienili mi modem, a jak chciałem żeby mi podpisał że bierze takie dokumenty to nie mają obowiązku podpisywać. Zapytałem procedury co będzie z tym robił bo tam też xero dowodu było, niby wysyłają do głównej firmy. Dowiadywałem się i tak po kilku dniach dalej nie było tego, więc zgłosiłem skargę na tego konsultanta w placówce. Mieli dać znać po 30 dniach, ale nie dali po telefonach i kontrolowaniu ich okazało się że zadzwonili do niego i on telefonicznie im potwierdził że takie pismo było i że wysłał. Dziś mija ponad 60 dni, ani nie ukarali go ani nie wyjaśnili gdzie te ważne dokumenty są. Drugi problem kończy się umowa i ofertę dostałem lepszą więc chciałem żeby wysłali na adres i będzie podpisana umowa, ale żeby kurier był w odpowiednich godzinach, a on wpada na drugi dzień o 13 i dziwi fokę że nie ma właściciela (choć powinien zadzwonić przed przyjściem lecz tego nie zrobił) powiedział że jutro przyjdzie. Przyszedł w takich godzinach późnych że człowiek co musi wstać o 4 rano i wyspać się bo pracuje, to kurier wpada w nocy i daje umowę do podpisania, a mówiło się od 17:30 do 21:30. Bo umowę trzeba przeczytać, ale nie o takiej porze. Po odmówieniu podpisania umowy telefon dlaczego nie podpisał pan, Przekazywałem informacje do konsultanta że w tych i tych godzinach, a że kurier przychodzi kiedy chce i jak chce i nie dzwoni wcześniej to nie dotrzymanie warunków umowy (CP : aha no dobrze to przepraszamy za kłopot i dziękujemy) Następna sytuacja już zostałem upoważniony żeby za niego mógł załatwić sprawę przedłużenia, wszystko na tip top zrobiłem i miała umowa być w poniedziałek, a jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć to okazuje się że w ogóle nie poszła bo jakiś błąd systemu ich był i paczka nie poszła ani umowa do realizacji. Więc podziękowałem za tą umowę i pani odhaczyła co jest powodem i zgłosiła sprawę do działu reklamacji (Który jak ona mówiła mogliby mi zaoferować w ramach rekompensaty po tylu sytuacjach lepszą ofertę przedłużająca) Po ich telefonie oczywiście stwierdzili że dział utrzymania klienta (Ten co wcześniej nie wysłał paczki żeby podpisać umowę) jest od tego, a dział utrzymania klienta mówił że oni mogą zaoferować lepszą ofertę w ramach rekompensaty :). Przejdę do następnej sytuacji która mnie rozwaliła, po tygodniu akurat na urlopie byłem, a przed urlopem miałem dostać umowę tą która błąd systemu mieli, w trakcie urlopu dzwonił z reklamacji, a po urlopie pani z działu utrzymania klienta więc mówię co i jak a ona mówi że lepszej oferty niż tą co dostałem ona nie może zaoferować, tylko dział reklamacji w ramach rekompensaty może mi dać lepsza bo ta co ona daje to od kierownika już i lepszej nie będzie. Więc podziękowałem i powiedziałem po tych sytuacjach dziękuję za współpracę i do każdej umowy która będzie się kończyła będzie pisana rezygnacja z jakich powodów (Wyżej wymienione i niżej). Na wieczór dostaję sms, że jakaś paczka poszła z cyfrowego polsatu dla mnie i numer, dzwonię i się dowiaduje o co chodzi. Po godzinnej rozmowie pani doszła że umowa którą odmówiłem jednak poszła do realizacji (Z tą dziewczyna co mówiłem że dziękuję i powiedziałem o wymówieniach innych usług jak będą się kończyć wysłała zamówienie bez mojej zgody [Jestem upoważniony]) powiedziałem jej że mam świadka bo na głośniku z tamtą panią rozmawiałem i nie wyrażałem zgody na wysyłanie tej paczki to ta kazała nie podpisywać. Kurier dzwoni oczywiście na drugi dzień czy jestem w domu i czy jestem właścicielem, powiedziałem że w domu jestem, ale jestem synem i jestem upoważniony to kurier mówi że tylko do właściciela żeby podpisać umowę ( To powiedziałem że nic nie zamawialiśmy to się zaczął śmiać i mówi że tematu nie było i pożegnał się ) Wczoraj byłem wymienić modem który znów nie działał i dziś go podłączam i nie działa, okazuje się że po aktualizacji windowsa z 8.1 na windows 10 nie będzie mi modem podłączany do USB działał, tak mi konsultant z infolini powiedział i że jak podpiszę umowę to dostaję sprzęt który połączy się (Bo ten co mam ze starą umową i nawet jak wymienią to muszą na sprzęt podobny który max działa na windows 7, a jak działał na 8 to miałem szczęście) No i powiedziała mi ta pani że ona nic nie poradzi, rachunku mówię że nie zapłacę bo dwa miechy nie będę mógł korzystać bo dają mi sprzęt który nie chce działać z moim windowsem (to może kupię sobie komputer stary żeby korzystać) Powiedziała że nie mają obowiązku dawać mi lepszego sprzętu do tej umowy.
    A właśnie jeszcze jedno, jak byłem wymieniać ten modem wczoraj i powiedziałem gdzie jest pismo te upoważnienie i xero to powiedział że wysłał, powiedziałem że na dzień dzisiejszy nie ma a ja pójdę do sądu (odpowiedział że najlepiej by było) ale jak nagadałem mu że kredyty można brać i mój tata akurat prosił żebym go dał do słuchawki to go rozłączył po czasie i później sam zadzwonił bez klientów i przeprosił go, powiedział że to co mówią na infolinii to nie jest zawsze prawdą i jak chce może mu dać dowody wysyłki tych dokumentów jego i naprawdę nie chce mieć problemów bo to jego jedyny środek utrzymania. W słuchawce było słychać że jest czysty.
    Drodzy czytelnicy, proszę uważajcie z kim podpisujecie umowy bo jeśli chodzi o Cyfr Polsat to porażka. Nic załatwić, albo jak załatwić to wedle ich uznania, a nie klienta. Ewentualnie nie aktualizować komputerów do nowszych wersji bo nie będzie działał internet, a jak ma się starą umowę i nowej się nie podpisze tzn przedłużenia to oni twierdząc przez słuchawkę mają wyje.ane czy będę korzystał czy nie (Posiadamy 2 dekodery telewizji w tym jeden multiroom, 3 internety i 3 usługi w plusie) dla nas nie ma ani jednego rabatu ani lepszych ofert, nowy klient ma lepszą ofertę ;)
    ZaletyBrak zalet usług z cyfrowego polsatu
    WadyWszystkie jeśli chodzi o placówki i infolinie, robią co chcą, jak i nie chcą rozwiązywać problemów
    Bardzo długo posiadam usługi w cyfrowym polsacie tzn telewizja a internet mam 2 lata
  • ~sasdam / 2015-01-02 11:11
    Polsat... sic Plus... zachowuje się jak lichwiarz i oszust który chce wyłudzić od ciebie pieniądze. W umowie mamy niedomówienia, niejasności i odnośniki do regulaminu którego w salonie mi nie pokazano, a ja naiwny o nie nie wołałem. W umowie Internet bez limitu ale w regulaminie limity już są i to dobrze zakamuflowane, umowę czytałem bo zawsze je czytam, ale nie zapoznałem się z regulaminem, i tu był mój błąd! Krótko mówiąc w przyszłości w plusie to ja już kupie tylko futerał na telefon.

    Podsumowując: lepsze 5Mb bez limitu gdziekolwiek niż "150Mb w plusie bez limitu"(z limitami).

    Pozdrowienia od klienta z PLUS LTE (obecny transfer 0,03 Mbs)
    ZaletyPLUS Internet bez limitu Z LIMITAMI
    WadyZużyj 30GB transferu to zobaczysz
    3 miesiące, 99PLN
  • ~stef / 2013-06-21 22:48
    Witam. 3G limitu wystarcza tylko na przeglądanie stron www.
    Trzeba unikać oglądania filmików i odsłuchiwania jakichkolwiek przekazów głosowych.3G wystarczy tylko do przeglądania stron www/miesiąc.
    Wadylimit.
    Od początku CP.
  • ~Tomek / 2013-04-09 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że nie jestem pierwszym nabitym w butelkę klientem Cyfrowego Polsatu - mała to pociecha. Problemy, jak w większości opinii, są z prędkością transferu i w ogóle logowaniem się modemu do sieci. Obiecywane prędkości to bajki i mity, ja mam (o ile już mam wogóle) ok . 0,1-0,5 Mb/s przy obiecywanych do 21Mb/s. Oczywiście wina, wg Cyfrowego Polsatu, jest w pogodzie (zero związku), przeszkodach terenowych (w terenie płaskim i niskiej zabudowie dookoła) i innych bzdurach wymyślanych na poczekaniu.. Obsługa w ICOK, owszem miła, ale zupełnie niepomocna - zachęcają tylko do wysyłania pism do nich celem rozpatrzenia, co też mija się z prawdą. Moje wielokrotne już reklamacje są olewane, jest na nie zero reakcji, a jak się domagam sprawdzenia w systemie ich statusu, to okazuje się, że kilku nie ma (mimo potwierdzenia na e-mail). Odpowiedzieli raz pisemnie, że reklamację odrzucają (pogoda, itp.), a po miesiącu okazało się, że wcale reklamacji nie zamknęli, tylko jest w toku, rozpatrywana!!! Wysłałem kolejne pisma, znów zero reakcji. Wysłałem wniosek o rozwiązanie natychmiastowe umowy ze względu na niewywiązywanie się z umowy, ciekawe jaka będzie reakcja.. Zadzwoniłem dla pewności i zażądałem tego samego; miła Pani przyzwyczajona już chyba do tzw. zjebek, zgłoszenie przyjęła, czekamy... Dzwonić więcej nie będę - szkoda pieniędzy... Ocena Cyfrowego Polsatu: DNO, DNO i kupa złodziei !!! OSTRZEGAM PRZED NIMI !!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyWSZYSTKO !
    7 miesięcy, 3GB powiększone do 15GB, zmniejszone powtórnie do 3GB, bo po co?!
  • ~Tomek / 2015-01-24 19:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet działa bardzo fajnie - ale tylko do limitu - potem coraz wolniej a po 60 GB - nie działa!! do tego w ofercie smart dom walą w rogi - i rabat jest ale od drugiej faktury a pierwsza za 2 miesiące - krótko mówiąc reklama świetna a produkt taki sobie - nałapali jeleni i golą!!!
    Zaletyw trakcie pakietu danych - szybki
    Wadycała reszta - internet nadaje się do czytania gazety - ogladanie filmów tylko przez 3 dni!
    2 miesiące
  • ~Wand / 2014-11-30 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z żółwim transferem danych próbowałem rozwiązać zgłaszając reklamację drogą elektroniczną, podaję rezultat takiej reklamacji.
    Poniżej ostateczna odpowiedź po reklamacji

    Szanowny Panie
    W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że prędkość w internecie radiowym jest zmienna. W godzinach wieczornych może występować zwiększony ruch abonencki na sektorze nadajnika, z którym się Pan łączy. Ten czynnik może powodować większe obciążenie stacji, co wiąże się z niższymi parametrami prędkości w godzinach wieczornych.

    Moja odpowiedź i podsumowanie:
    Witam,

    Bardzo dziękuję za wyczerpująca odpowiedź i za czas jaki mi Państwo poświęcili.
    Naprawdę jestem pełen podziwu dla Państwa zaangażowania, wielotygodniowej analizy i wnikliwej oceny tak słabego transferu danych na moim terenie.
    Fachowcy jacy u Państwa pracują, należą zapewne do najwybitniejszych umysłów informatycznych w tym kraju i wypada mi jedynie napisać przepraszam, myśląc że za 74,90 miesięcznie mogę oczekiwać usługi internetu na zadowalającym poziomie.
    Ta kwota to niewątpliwie składka członkowska na badania, rozwój infrastruktury i zdobywanie wiedzy, aby w dalekiej przyszłości mogli już Państwo zaoferować swoim abonentom pełnowartościową usługę dostępu do internetu radiowego na przyzwoitym poziomie.

    Z wyrazami szacunku Wasz oddany, wierny i zrobiony w jajo jak 99% abonentów cyfrowego polsatu odbiorca usługi nielimitowanego internetu LTE do 150MB/s.

    Zaletybrak
    Wadypolsat cyfrowy jest największą
    12 miesięcy
  • ~Zbulwersowany Krytyk / 2012-12-23 10:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Co tu powiedzieć. Kompletna ruina. Ich pomoc techniczna ogranicza się do odłożenia słuchawki w połowie pomocy. Brak dokładnych danych jak ustawić sprzęt ,by dobrze działał. Zapewniano mnie o prędkości 28mb/s ,a dostałem 0,01kb/s ... Kpina nie firma. Stawka jest tak droga, że lepiej już zaopatrzyć się przed końcem świata. Limity danych są tak zrobione , że po 10 filmach 20 minutowych już ch.. zrobi się (23GB) . Ogólnie odradzam no- life om :D
    ZaletyTelewizja
    WadyInternet,pomoc techniczna, informacje
  • ~zdegustowany / 2016-06-13 10:16
    będąc stałym klientem cyfrowego polsatu nie polecam juz go nikomu. sam po wygaśnięciu umowy z niego zrezygnuje. chcąc oglądać mecze euro na ipli i na tv wszystkie trzeba płacić podwójny abonament i wykupić dwa pakiety. dla mnie osobiście to jest oszustwo i naciaganie. nie polecam nikomu cyfrowego polsatu.
  • ~abonent_CP / 2013-01-08 22:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet CP to czysta porażka. W godzinach wieczornych 18-22 przestaje działać, we wcześniejszych i późniejszych godzinach działa ok. Na reklamacje dotyczące tego problemu odpisują, że to warunki geograficzne, urbanistyczne i techniczne - jak mogą te warunki się zmieniać na niekorzyść wyłącznie pomiędzy 18 a 22 - tego nie potrafią wyjaśnić...
    Porażka, porażka
    ZaletyInternet działa w godzinach nocnych lub gdy wszyscy są w pracy
    WadyInternet nie działa o standardowych porach
    od ponad 3 lat; zepsuł się po wprowadzeniu LTE
  • ~Adam / 2016-02-26 17:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety niskie oceny nie są bezzasadne. Przed zawarciem umowy informowano mnie kilkukrotnie, że prędkość powinna wynosić 20-40 Mb/s (nadajnik mam w odległości 300m) oraz że nie potrzebuję żadnych dodatkowych anten itd bo dookoła jest pełno nadajników więc internet musi smigać aż miło. Po wykorzystaniu pakietu danych prędkość miała obniżyć się do 20 Mb/s. A jak jest w rzeczywistości: W ciągu dnia prędkość internetu to od 0,5 Mb do 2 Mb/s, a po wykorzystaniu pakietu to już jest hit totalny - 0,09 do 0,20 Mb/s. Po prostu katastrofa. Oczywiście na infolinii informują, że zgodnie z regulaminem nie gwarantują prędkości tylko pakiet danych, pomimo, że w pytaniach i odpowiedziach mają czarno na białym, że w każdym przypadku powinien działać internet wystarczająco do oglądania streamingu HD. Informacje przed zakupem a informacje po zakupie to dwie zupełnie inne rzeczy. Radzę omijać dużym łukiem.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejnie niska prędkość, błędne informacje przed zakupem, brak możliwości zwrócenia - regulamin nie gwarantuje nawet minimalnej prędkości.
  • ~Amd65 / 2014-10-25 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli kogoś interesuje 0,5 Mb/s za 90zł miesięcznie to polecam. Normalnym ludziom odradzam.
    5 miesięcy. Opłata 90zł/msc
  • ~balcer / 2015-10-10 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    za rok kończy mi się umowa, nigdy więcej tego syfu nie chcę widzieć na oczy. Odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    1 rok, 21zł
  • ~buniu / 2014-12-03 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam! Stanowczo odradzam! Założyli mi lejek 32 kb/s, po wyjsciu z podstawowego pakietu. Z dnia na dzień co raz gorzej!
    Zaletybrak
    WadyCena, Oszusci, powolny internet, awarie
    3 msc, 89zł
  • ~cjacek / 2014-11-23 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    10 próbnych dni powiedzmy ok choć po LTE spodziewałem się dużo, dużo, dużo więcej, natomiast po okresie próbnym totalne dziadostwo: transfer na granicy max 3 Mb/s oczywiście jeśli już w ogóle uda się połączyć i przez 10 minut użytkowanie nie zerwie się połączenie z 5 razy, czyli dostęp z 10 minut powiedzmy sumując 2 minuty. OKRES PRÓBNY - WITAMY CIĘ - A PO MAAAMY CIĘ. DZIADOSTWO, DZIADOSTWO I JESZCZE RAZ DZIADOSTWO NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TEN CHŁAM.
    ZaletyBRAK, BRAK, BRAK........
    WadyWOLNY, WIĘCEJ GO NIE MA NIŻ JEST, DENNE TŁUMACZENIE TECHNIKÓW POLSATU O UKSZTAŁTOWANIU TERENU (CHYBA MIĘDZY MNĄ, A ANTENĄ WYROSŁY JAKIEŚ GÓRY......
    2 miesiące
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2435
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179