Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2535 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2013-10-27 12:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam nikomu ! Zdecydowanie odradzam ! Firma działająca w tej branży zmusza klienta firmowego do osobistego załatwiania formalności z przedłużeniem umowy !!!
    Obsługa klienta niekompetentna do bólu lub celowo wprowadza w błąd odnośnie warunków i ofert ! Dzwoniłem 4 razy , za każdym razem inna interpretacja tych samych warunków umowy . Podpisując wcześniejszą umowę zapłaciłem za modem , teraz próbowano mi wmówić że to jest tylko dzierżawa a modem jest ich własnością . W końcu po długim czasie sprawdzania pan "odkrywa" , że to jednak ja mam rację ! Proszę o ofertę na przedłużenie umowy na rok z moim sprzętem , ten sam transfer , liczę na mniejszy abonament ! Usłyszałem 49,90 za 10Gb - stwierdzam - takie same warunki ma klient wchodzący prosto z ulicy , ja przedłużam umowę i liczyłem na jakiś bonus - bez reakcji !
    Nie mając innego wyjścia wybieram się do punktu - Wola Park , Warszawa .
    Sytacja jakościowo bez zmian - tym razem pani pyta o nipy , regony itp. - z lekka poirytowany stwierdzam , że kopie wszystkich dokumentów otrzymali w chwili podpisywania umowy , chyba nie do końca przekonana stwierdza - znajdę sobie w systemie !
    Pytam o ofertę jak poprzednio na infolinii -tym razem małe zaskoczenie potwierdza się - 49,90 za 10 Gb , umowa przedłużona na rok .
    Za dużo szczęścia na raz ? No to jest mały haczyk - firma polsat w umowie "daje" mi w prezencie "ulgę" coś ok . 360zł która w przypadku próby wypowiedznia umowy przeradza się w karę proporcjonalną do czasu trwania umowy !
    Zdziwiony pytam z jakiego tytułu ta ulga bo nigdzie w umowie nie ma mowy o jakiejkolwiek promocji - słyszę - takie są warunki umowy !!!!!!!!!!!!!!

    Podsumowując - firmę omijać jak największym łukiem , szukać szczęścia u innych . Poziom obsługi klienta gorszy od elektrowni ! Przepraszam pracowników elektrowni !
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    2lata
  • ~krzych / 2012-11-15 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    -Umowa na 29 miesięcy. (24 to za mało dla operatora a dla mnie te ostatnie 5 to koszmar)
    -Abonament 49 zł (względem konkurenci może być, ale tylko dla tych którzy wcześniej nie mieli do czynienia z CP)
    -3 GB w dzień i 9 GB w nocy ( 3 GB trochę śmieszne na tak szybki internet, żeby nie przekroczyć limitu trzeba bardzo uważać - jeśli się nie wyłączy aktualizacji po zainstalowaniu windowsa to transferu zostanie tyko na przeczytanie wiadomości na WP)
    -pierwsze 6 miesięcy podwojone pakiety danych (2x 3GB i 2x 9GB to było szaleństwo:) nawet YOU TUBE w dzień można było przejrzeć, ściąganie oczywiście tylko po północy)
    - prędkość do 21 Mb/s ( przy pełnym zasięgu, antena zewnętrzna 8 Mb/s ale to było dawno, ostatnio ciężko uzyskać nawet 4 Mb/s, często gubi zasięg, który przez ostatnie miesiące z 4 kresek spadł na 0. Pomogło przewieszenie anteny o 4 m wyżej. Teraz są 2 kreski)
    - kosmiczne opłaty za transfer dzienny. Po przekroczeniu limitu, całe szczęście Cyfrowy polsat posiada coś takiego jak blokada (najniższa po przekroczeniu 10 zł)
    Ten internet to porażka. Do tej pory najgorsza umowa jaką podpisałem. Przeglądałem nowe oferty, które są tylko proporcjonalne do postępu technologicznego. 80% przyszłych użytkowników po pewnym czasie będzie tak samo niezadowolona jak ja. NIE POLECAM NIKOMU!!!
    Zaletyszybkość?
    Wadylimity!, obsługa klienta, zasięg, cena, jakość sprzętu
    2 lata,
  • ~RAFCIO Łowicz / 2015-12-30 12:58
    Witam, przeczytałem kilka opinii i potwierdzam zdanie większości. Użutkuję od roku - beznadzieja, a miało być super - tak obiecywali w salonie firmowym POLSAT. Miałem radiówkę (przy wszystkich jej ułomnościach o niebo lepsza, a mieszkałem wówczas na wsi) i zrezygnowałem a teraz się męczę. To jest tak: przed upływem okresu rozliczeniowego jakieś 12 dni obligatoryjnie obcinają prędkość do bezużytecznej(200kb/s lub -masaaakra)- myślę że to po prostu jest ustawione na rozdzielniach. Potwierdzam poprzednie wypowiedzi - reklamację na infolinię nie mają sensu - powtarzają jak mantrę że wykorzystał Pan limit podstawowy i etc. Płatnośći rzeczywiście pilują jak psy. Nawet Pani w salonie udaje zaskoczoną i twierdzi że "to niemożliwe aby prędkość była obniżona tak znacznie bo ja niby wziąłem internet bez limitu", ale mają ten swój cholerny zapis o limitowaniu w umowie o którym nikt nie mówi przy ofertowaniu, a łatwo go przeoczyć przy podpisywaniu umowy. Dodatkowo twierdzą że takie przypadki to rzadkość. Omijajcie szerokim łukiem, nie dajcie się nabrać jak ja-nie wierzcie na słowo ludziom w salonach POLSATU. Dodam że wieża nadawcza jest w idealnym odsłonięciu -po prostej linii do mojego domu w odległości może 3km...
  • ~Rysiek / 2014-11-18 21:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Cyfrowy Polsat nie wywiązuje się z umowy. Wprowadza ograniczenia prędkości internetu LTE. I tak np. mając 30 GB LTE bez limitu do 20 Mb/s, już po przekroczeniu 50 GB ograniczają LTE bez limitu do 5 Mb/s. Powołują się na zapis w Regulaminie.
    Zapis nie jest zgodny z polskim prawem bo narusza zbiorowe interesy konsumentów.
    Zdaniem UOKIK:
    Zdaniem Urzędu, każda istotna zmiana warunków świadczenia usługi powinna powodować zmianę umowy, tym samym stwarzać konsumentom możliwość odstąpienia od niej.
    Zgłaszajcie do UOKIK jako zawiadomienie o podejrzeniu naruszenia zbiorowych interesów konsumentów przez Cyfrowy Polsat.
    Zaletyreklama, a dalej to oszukiwanie klienta
    Wadypo przekroczeniu 30 GB bezpodstawnie ograniczają prędkość internetu LTE
    4 miesiące
  • ~safae / 2015-11-15 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy internet jaki miałem w swoim życiu, pomimo, że wcześniejsze nie miały w nazwie LTE SUPER MEGA ZAPIER***A. Korzystam najwięcej z sieci po polnocy bo wtedy jeszcze nawet bangla, w dzien nie ma o czym mowic. Nawet przelew przez internet to katorga. Co to w ogole za technologia jakas komuna jeden nadajnik na dzielnice cala i maszta i dzielta sie :D A jak korzystam normalnie na miare dzisiejszych czasów to nazywają mnie "heavy user" :D Śmiech na sali, jeszcze do czerwca byle i sajonara oddam im ten ich sprytny sprzet i pojde na piwo :D A no i oczywiscie bez limitu ale jednak z limitem to tylko w Polsce chyba mozliwe :D
    Zaletyco?
    Wadyowszem, same.
    co to ma do rzeczy
  • ~tatiana / 2015-11-22 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    cyfrowy polsat ?wiec juz mowie !!! najgorzszy internet z mozliwych !!!!!!!!! szkoda hgadac , Oszukuja ludzi !!! mialam miec 6mscy darmowy tv a mialam tylko 4 !!!!!!!!!!! szkoda gada c
    Zaletyzadne
  • ~user / 2012-10-13 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o działanie to jest w miarę, ale cała reszta to dramat, pakiet 7GB, na liczniku transferowym z polsatu wykorzystano 4 GB (wysyłanie+odbieranie), na dodatkowy programie wynik taki sam a u nich transfer wykorzystany! Nie ma możliwości nawet podglądu u nich gdzie zniknął ten transfer, konsultanci traktują nas jak debili, ze śmiechem informują że wg ich obliczeń jest po transferze. Nic dodać nic ująć zwykłe okradanie klienta.
    Zaletytransfer
    Wadycena, naliczanie transferu
  • ~WK / 2013-03-27 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,
    od 7 latam korzystałam z usług Polsatu, jako dostawcy TV. Postanowiłam zrezygnować z dotychczasowego internetu i podpisać umowę z Polsatem Cyfrowym. Zachęciło mnie to, że będę mogła przez 3 miesiące korzystać z internetu za darmo, (bo w tym samym czasie przedłużyłam umowę u nich na TV) oraz dostałam dodatkowo 3GB na przesyłanie danych miesięcznie.
    Niestety współpraca z Polsatem okazuje się jedną wielką porażką i żałuje, że nie skorzystałam z drugiej propozycji innej firmy. W Polsacie 3 miesiące gratis = płatne. Obarczana jestem dodatkowymi kosztami, bo niby przekroczyłam limit przesyłania danych choć na modemie wyświetlała się wartość 4GB i żaden sms z informacją, że przekroczyłam limit (13GB) do mnie nie przyszedł, a powinien - tak gwarantował konsultant, gdy pytałam go o urządzenie. Czuje się oszukana! I nikomu w życiu nie polecę ich produktów! Wam też odradzam korzystania z ich usług chyba, że chcecie tracić nerwy, czas oraz pieniądze na telefony oraz na dojazdy do ich konsultantów.

    Szkoda, że nie potrafią poważnie traktować klientów.

    p.s.
    Szerokim łukiem omijajcie też punkt Polsatu w Jankach!! Gość tam pracujący ma klientów w głębokim poważaniu.
    Zaletybrak!!
    Wadyukryte koszta, niekompetentni sprzedawcy
    1,5 miesiąca
  • ~zefi / 2012-10-29 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam internetu w Cyfrowym Polsacie nikomu. Podpisują umowę na dostawę szybkiego internetu a dostarczają tylko faktury do płacenia. I nic nie można z tym zrobić. Kupiłem abonament za 70 zł. W miare dobry był tylko na czas próby 7 dni prędkość 2.4 mb a później było coraz gorzej az do zupełnego braku możliwości połączenia , a płacić trzeba za friko . Reklamacje nic nie dały. Ludzie omijajcie Cyfrowy Polsat szerokim łukiem .
    ZaletyNie ma
    WadyCała masa
    1,5 roku
  • ~Złodzieje / 2015-01-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    We wszystkich reklamach, każdy konsultant i ulotka informowali mnie że kupuje internet bez limitu tak jak to jest w neostradzie itp, oraz wiele zapewnień że jest lepszy od internetu po kablu, i co ? pingi strasznie niestabilne prędkość po wykorzystaniu limitu w internecie bez limitu praktycznie zerowa, ogólnie D..a. Nie polecam tego szajsu najgorszemu wrogowi. Wczesniej miałem netie 5 Mbps i teraz żałuje że żyje w kraju oszustów. Uważam że polsat i plus celowo wprowadzają konsumentów w błąd i nakłaniają do tego sprzedawców tego G...a
    Zaletybrak,
    Wadywszystko, ofarta jest oszustwem.
    3 miesiące 100 zł
  • ~bayron0 / 2014-10-09 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    (nie)LIMITOWANY internet POWER LTE, zarówno w sieci plus jak i cyfrowym polsacie to jedna wielka ŚCIEMA, przed którą przestrzegam wszystkie, zastanawiające się nad nią osoby. Zostałem oszukany przez CP, jak z resztą wiele innych osób, a teraz wszyscy kombinują jak zerwać ten cyrograf podpisany na okres 24 miesięcy, bez konieczności ponoszenia kosztów w postaci kar umownych w wysokości 1500 - 2500 zł.
    PRZESTRZEGAM I ODRADZAM nawiązywania jakiejkolwiek współpracy z cyfrowym polsatem lub siecią PLus.
    ZaletyBRAK
    WadyAbsurdalne LIMITY ( w moim przypadku 32 kbps) nakładane na użytkowników najczęściej zaraz po przekroczeniu wykupionego pakietu danych (u mnie 30 GB)
    Produkt mam od 3 miesięcy - płącę 44.94 w promocji z TV z cyfrowego polsatu
  • ~Grzegorz / 2015-11-16 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przez pierwszy rok było ok. Później to już inna historia. Połączenie jest niestabilne i tak niskiej jakości (16 kb/s) co skutecznie uniemożliwia jakąkolwiek pracę. Najlepsze w tym jest to, że siła sygnału z nadajnika jest bardzo dobra co pokazuje dioda na modemie zewnętrznym. Po dodzwonieniu się do biura obsługi (czas oczekiwania 20 min.) konsultant bredzi o restarcie routera, sprawdzeniu w kilku przeglądarkach i na kilku urządzeniach, na koniec radzi wymienić sprzęt (router i modem) na nowy. Oczywiście wszystko bezpłatnie. Mojego biegania po dachu i dojazdu do przedstawiciela nie liczę Kolejnego dnia sprzęt nowiutki i "odpalony". I co? I nic. Dokładnie tak jak dzień wcześniej na starym sprzęcie. Dzwonię po raz kolejny do biura obsługi. 20 min. czekania konsultant odbiera. Niestety obsługuje telewizję, nie internet (pomimo tego że dzwonię na numer dla korzystających z internetu), ale zamiast od razu przełączyć mnie tam gdzie trzeba oferuje mi obejrzenie gali KSW i jest w tym bardzo zdeterminowany. Pojedyncze nie dziękuję nie wystarczy. I tak nie mam co robić. Przecież internet nie działa. W końcu przełącza mnie do właściwego działu. Tak przynajmniej mu się chyba wydawało. Znów gadam z gościem od telewizji, który zapewnia mnie, że awaria nastąpiła tuż przed momentem i to niemożliwe żeby kłopoty z internetem trwały od tygodnia. Konsultant przyjął moja reklamację. Teraz czekam z niecierpliwością na odpowiedź (30 dni) i poprawę jakości usługi.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    17 miesięcy
  • ~MarcinW31 / 2015-01-08 12:47
    Ocena: 1.75 / 5
    LTE W cyfrowym wieśsacie to jedna wielka ściema i oszustwo, został mi jeszcze rok umowy i modlę się żeby on jak najszybciej minął. Prędkość na poziomie 1mbs to normalka a obsługa klienta to wielka kpina i mydlenie oczu ciągłymi obietnicami których i tak się niewywiązują. Przestrzegam przed podpisywaniem z nimi czegokolwiek żeby nie wiem jak korzystne warunki proponowali.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość na poziomie1mbs, bardzo małe limity transferu
    mam go od roku, płacę 69 zł
  • ~Piecia / 2015-11-16 18:30
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM TOTALNA SCIEMA dotyczy kosztów !!!! Za złotówkę ?? A,gdzie mowa o dzierżawie ...co miesiąc po 10zl i jeszcze 0,70zl za to wpłacamy na konto firmy zewnętrznej TO JUZ ZUPEŁNA JAJA ,,!!!! Pomijacie te koszty w rozmowach DLACZEGO ??? By narznac klientów w butelkę!! Tacy jesteście uczciwi??
    ZaletyMobilnosc
    WadyBrak informacji o całkowitych kosztach umowy!!
    5 miesiecy
  • ~Piotr / 2014-10-13 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra :/ po przekroczeniu limitu włączane są ograniczenia transferu, bez żadnego uprzedzenia !!! Konsultanci tylko rozkładają ręce i mówią, że nic nie mogą zrobić...
  • ~radex / 2014-12-04 02:53
    Ocena: 1.00 / 5
    wystarczy popatrzeć jak to wygląda... wiem... wielu się jeszcze znajdzie którzy kupią lecz błagam WAS PYTAJCIE O PUNKTY 9,10,11 TEJ KRETYNSKIEJ UMOWY ZANIM WAM POWIEDZĄ ŻE JEST BEZ LIMITU... Ja już na szczescie walczę z nimi i jestem na dobrej drodze do rozwiązania umowy...
    Zaletyświetnie kłamią w salonach na temat braku limitu
    Wadyza mało miejsca aby wymienić
    za długo....
  • ~siarkozi@interia.pl / 2014-01-04 21:21
    witam jestem bardzo nie zadowolony z internetu w cp to znaczy mielismy zapłacic pierwsza rate 49.90 za internet i + 29.00 za aktywacje karty ale musieli jeszcze cos doliczyc tylko ze konsument nie wie co to i za co.na stronie icoku pisze ze mamy zapłacic 1 rate 137,59. dotego aktywowany jest jakis pakiet ipla mix gdy prubowalem wielokrotnie go dezaktywowac wyswietlal sie komunikat ze nie mozna teraz tego zrobic bo maja jakies problemy i przepraszaja i prosza aby spróbowac kiedy indziej TO SĄ JAJA. portale społecznosciowe i kozystanie z nich w moim pakiecie są nieograniczone nawet jesli wykozystalem swoje 10G no i co sie okazalo nie są za darmo na nic nie moglem sie zalogowac moim zdaniem to naciągacze którzy wprowadzają ludzi w bład i zyją na nas ludziach których wpuscili w maliny CYFROWY POLSAT TO OSZUSCI
    1 mc
  • ~ted / 2014-12-08 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety tak już jest od miesięcy,na koniec okresu rozliczeniowego zwalnia internet do 0,1-0,5 MB. Pani lub Pan z Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu Internet LTE, jak zwykle powtarza przy kolejnej reklamacji, że jest w regulaminie punkt 3 - jest napisane, że operator może zwolnić przesył po rzekomym wykorzystaniu nadmiernej ilości danych - problem jest taki, że nie wiadomo od jakiej granicy limitu przesyłu, tutaj to już "wolna amerykanka operatora Cyfrowego Polsatu". Nigdy bym nie zakupił takiego internetu, gdyby ktoś mnie przy zakupie o czymś takim rzetelnie poformował, że "LTE bez limitu", to zwykłe marketingowe oszustwo Cyfrowego Polsatu. Prostackie oszukaństwo klienta, dlatego też rezygnuję z tv Cyfrowego Polsatu i jego LTE internetu, jak tylko będzie taka możliwość! Skandal to mało powiedziane - wszystkich znajomych uprzedzam i odradzam internet LTE Cyfrowego Polsatu!!!
    Zaletyw takiej postaci funkcjonowania - żadne
    Wadyprzewyższają zalety z nawiązką i szkodzą wizerunkowi Operatora
    6 mięsiecy
  • ~zastępca szeryfa / 2015-12-03 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Też jestem zadowolony , w szczególności z prędkośći .
    Moje wyniki z prawie całego roku , totalne dno .

    http://www.speedtest.net/pl/results.php?sh=2c489cd9c7f0ad9f0743186ff93499c5&a mp;ria=0

    W reklamach telewizyjnych wszyscy przekonują mnie , że jest to najszybszy
    internet w Polsce .
    Czy oni mają coś nie tak z głowami ?

    Omijać to , bo zostaniecie wydymani .

    Wady999999999999999999999,99
    17 , jeszcze 7 i koniec tego cuda z kosmosu
  • ~Złosziej / 2014-12-14 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Polkomtel zrobi z was złodzieji i idiotów, bo tak bedziecie traktowani jak podpiszecie umowę. Po przekroczeniu pakietu podstawowego 30 GB dostajecie pierwsze ograniczenie, czyli brak internetu wieczorami, pingi po 1000 ms a wszysko w zasiegu lte -40dBm. po 40 GB pierwszy lejek. polkomtel robi to wszystko nielegalnie i wbrew zapisom w regolaminie gdzie fub mogą stosowac tylko w przypadku przeciążenia sieci podczas gdy polkomtel ogranicza cie do następnego okresu rozliczeniowego mimo braku zapisów w regulaminie, polkomtel cyfrowy polsat i plus są złodziejami i robią ze swoich sprzedawców oszustów. W polsce powinna byc stosowana kara śmierci bo to się należy tym oszustą.
    Zaletymoże i jakieś są ale jeszcze ich nie znalazłem
    Wadycała oferta jest oszustwem.
    5 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179